today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako izgraditi brend?

Ukoliko ste počeli da se bavite biznisom i razmišljate o tome kako da izgradite svoj brend, ovo su neke od najčešćih grešaka koje biznismeni prave.
Biznismeni često ne razumeju moć brenda. Imati moćan brend znači da će ljudi imati na umu vaš brend kada kupuju određenu vrstu proizvoda. SEO stručnjaci mogu pomoći u tome da se vaš brend pojavljuje češće u pretragama, što donosi veću posetu vašem sajtu, a samim tim i veću prepoznatljivost brenda.
Drugo, treba znati šta su elementi brenda. To je logo (glavni logo i logo koji se koristi za pojedine proizvode), boje, font, ključna poruka brenda, slikovni aspekt, specifičan “glas” kojim se vaš brend obraća potrošačima, maskote i portparoli.
Treća česta greška je suvišno komplikovanje brenda. Jednostavni logoi se lakše pamte, nije potrebno da logo ima šest različitih boja i komplikovanu grafiku. Na primer, logo Koka Kole se menjao jednom od 1887. godine i to veoma malo, čak je uprošćen u odnosu na prvobitni.
Brend poruku bi trebalo kreirati tako da zaista nešto govori, umesto opštih mesta poput ,,najprodavanije” knjige, „dobitnik nagrade“, itd. Razmislite, na primer, o specifičnosti poruke Nije svejedno kompanije Nektar koja je svojom porukom reagovala na čestu praksu potrošača da kupuju „bilo koji“ sok u radnji.
Peto, kada uvodite novu liniju proizvoda, možete odstupiti pomalo od glavnog brenda. Možete koristiti i nove boje u izradi logoa proizvoda jer je važno na nov način predstaviti ono što se pojavilo u ponudi.
Treba pratiti razvoj brenda i konkurenciju. U slučaju da neko neovlašćeno koristi vaš logo, treba preduzeti korake da biste sprečili dalji ,,razvoj” tog kopiranja.
Nemojte bežati od toga da promenite karakteristike brenda ukoliko je neophodno. To će, naravno, narušiti vezu koja je prethodno uspostavljena sa potrošačima, ali treba napraviti analizu da li je smisleno i dalje insistirati na istim karakteristikama.

Izvor i foto: Market Network

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!