Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako da budemo uspešniji u eri pametnih komunikacija?

Bez obzira na nivo na kome komuniciramo ideju – lokalno, regionalno, međunarodno, interno ili eksterno, moramo da uzmemo u obzir nove kanale komunikacije koji danas predstavljaju deo svakodnevice svakog potrošača i zaposlenog. Kako uspešno komunicirati u eri novih tehnologija i kako upravljati različitim javnostima u stalno promenljivom okruženju, samo su neka od pitanja na koja će međunarodni komunikacioni stručnjaci pokušati da daju odgovore u okviru IPRA CEE konferencije, koja će se 6. novembra održati u Sofiji (Bugarska).
Događaj će okupiti lidere iz oblasti komunikacija, medija i marketinga iz Centralne i Istočne Evrope. Među govornicima nalaze se i Alastair Campbell, bivši portparol britanskog premijera Tonija Blera, kao i Christophe Ginisty, aktuelni predsednik IPRA. Scott Neuman, direktor marketinga i komunikacija IBM-a za Centralnu i Istočnu Evropu, govoriće na koji način digitalne komunikacije, uz dobru online strategiju, mogu povećati prihode kompanijama. Ecaterina Safarica, pomoćnik direktora za komunikacije kompanije Procter&Gamble za Balkan, Tursku, Izrael, Kavkaz i Centralnu Aziju, učesnicima konferencije govoriće o uticaju lokalnih faktora na plasiranje međunarodnih kampanja, ali i o održivosti poruka uprkos lokalnim različitostima. Bronwen Andrews iz kompanije MSLGROUP na IPRA CEE konferenciji daće savete na koji način kompanije mogu da izgrade i odbrane reputaciju na međunarodnom nivou.

Više informacija o samoj konferenciji, programu i predavačima pogledajte na sajtu IPRA CEE. Zvaničan haštag konferencije je #ipracee13.

Marketing mreža omogućila je svojim vernim čitaocima dve besplatne kotizacije za IPRA CEE konferenciju u Sofiji. Ostavite komentar ispod teksta, a najkreativniji čitaoci dobiće priliku da sa međunarodnim PR stručnjacima razmenu iskustva i čuju koji trendovi će obeležiti industriju u narednom periodu!

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

6 KOMENTARA

  1. Efektivna i efikasna komunikacija kroz tri celne javnosti interna,eksterna javnost i medie so kluc uspeha. Proaktivnost je vrlina,ali i pametan korak u modernoj eri komunikacije.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!