Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako brendovi mogu da zarade tokom Mundijala?

Kao što nam je svima poznato, uprkos mnogim kontroverzama koje su pratile zemlju domaćina (eksploatacija jeftine radne snage, veliki broj poginulih radnika na gradilištima, problem LGBT navijača u zemlji s homofobičnim zakonima…), ovogodišnje svetsko prvenstvo u fudbalu održaće se od 21. novembra do 18. decembra u Kataru.

Iako se po prvi put u istoriji održava van letnjeg perioda, očekivanja prvog čoveka FIFA Đanija Infantina jesu da će predstojeći Mundijal pratiti preko 5 milijardi ljudi, što bi predstavljalo apsolutni rekord u gledanosti otkako ovo takmičenje postoji, dok će prema proceni Wavemaker-a prihodi od oglašavanja u četvrtom kvartalu dostići cifru od 115 miliona £, uglavnom zahvaljujući globalnoj fudbalskoj smotri.

Za brendove koji žele da iskoriste Svetsko prvenstvo kako bi promovisali svoje proizvode i usluge, ovogodišnji raspored odigravanja turnira predstavlja dodatni kreativni izazov, jer se održava prilično blizu božićnih praznika.

Kako fudbal bez pratilaca  praktično i ne postoji, evo šta je potrebno da znate o ponašanju publike, trendovima među fudbalskim navijačima, odnosno kako da ih, na najbolji mogući način, povežete s vašim brendom. Jer, Mundijal je previše dobra prilika da biste je propustili.

Fudbalski pratioci su posvećena publika

Kako se ovaj turnir igra van uobičajenog godišnjeg perioda, studije pokazuju da će većina navijača utakmice gledati iz udobnosti svojih domova, što znači više provedenog vremena na mreži – traženje sadržaja o najnovijim sastavima timova, kao i komentara, trendova, intervjua i tračeva u vezi sa Svetskim prvenstvom. Porast publike na sajtovima s vestima, sportu i zabavi na vebu tokom igranja turnira idealna je prilika za vaš brend.

Navijači vole multitasking

Prema Nielsenovom izveštaju o svetskom fudbalu, 69% fudbalskih navijača će verovatno naručiti dostavu hrane za vreme odigravanja utakmice; 67% bi takođe moglo da proveri svoju e-poštu; a 60% je zainteresovano za igranje onlajn igrica. Štaviše, 42% je zainteresovano za klađenje uživo, dok u zemljama poput Australije, Francuske i Amerike taj procenat iznosi 50%.

Ovakvi insajti predstavljaju idealnu priliku za brendove i njihovo povezivanje s različitim profilima navijača.

Online ugođaj

Nakon svih događaja vezanih za pandemiju, ljudi se masovno vraćaju gledanju utakmica uživo. Međutim, podaci nam govore da je konzumiranje onlajn sadržaja u sve većem porastu.

Na primer, Svetsko prvenstvo u Rusiji uživo je pratilo 3 miliona ljudi, dok je 3 milijarde ljudi sadržaje vezane za turnir konzumiralo preko Googla, odnosno 5 milijardi preko You Tube.

Navijači vole konzumerizam

Ljubitelji fudbala vole da kupuju, a vreme održavanja Svetskog prvenstva ove godine ne može biti savršenije za trgovce. S obzirom na to da se prvenstvo održava u novembru, blisko je tempirano oko Crnog petka, Sajber ponedeljka, Sajber nedelje, a Božić́ sledi ubrzo nakon finalne utakmice.

Globalni izveštaj Football Collective-a pokazuje da 1 od 3 navijača planira da investira u dodatnu tehnologiju kako bi poboljšao svoje iskustvo gledanja kod kuće.

Svetska prvenstva su ukorenjena u živote fudbalskih navijača – četiri nedelje izuzetne slave, slomljenog srca, boja, zvukova, mirisa, ikona, golova. Takođe, Mundijal je idealna prilika da oglašivači pokažu svoju kreativnost, jer će usklađivanje ovih nezaboravnih momenata s brendom definitivno podstaknuti razgovore i prodaju, dok će vaš brend ostati zapamćen kao deo velike fudbalske priče.

Autor teksta: Borislav Latinović, Copywriter, FCB Afirma

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!