today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako banke komuniciraju na digitalnim kanalima?

Jedno od prvih pravila koje se nameće o nastupu nekog brenda na društvenim mrežama jeste da je bolje da niste prisutni na mrežama, nego da ste prisutni, a niste aktivni. To ostavlja mnogo gori utisak po samu banku ili kompaniju.

Samo pisustvo na mrežama poželjno je iz razloga jer ste vi zapravo tamo gde su vaši krajnji korisnici i potencijalno novi korisnici. Praktično, danas su svi mobilni pa i sam brend treba da bude prisutan tamo gde su njihove ciljne grupe. Strategija nastupa banke na mrežama treba da bude usklađena sa svim ostalim aktivnostima koje banka pokreće, proizvodima i uslugama koje nudi, kao i CSR aktivnostima kojima se bavi. Ton i stil komunikacije je prilagođen samim mrežama, no krucijalna poruka koja se pušta u etar ne sme da izostane, ona mora da bude ista.

Zašto je važno prisustvo banke na društvenim mrežama?

  • Prvenstveno da bi pokazala da je prisutna na platformama koje koriste i njeni klijenti;
  • Pokazuje da je otvorena za dijalog, predloge, kritike i pohvale;
  • Na najbolji način može da opipa puls javnosti i krajnjih korisnika;
  • Pruža joj se mogućnost da široko i usko targetira ciljne grupe kojima želi da pošalje poruku, ili pak predstavi neki nov proizvod i uslugu;
  • Aktivno može da prati teme koje su od značaja samom poslovanju banke, da iznese svoje stavove i plasira relevantan sadržaj na pokrenute teme;
  • Najbolje može da prati, rešava i učestvuje u rešavanju kriznih situacija koje se dese;
  • I još dosta toga.

eurobank-vizuali-2

Kada govorimo o bankama koje imaju aktivan nastup na društvenim mrežama, na primeru Eurobanke možemo da sagledamo način i ton komunikacije koja intezivno prati sve kampanje i akcija koje banka pokrene. Bilo da se radi o proizvodima kao što su kreditne kartice, keš krediti ili štednja, Eurobank na zanimljiv i neposredan način spaja proizvode i svakodnevne situacije koje jasno prezentuju poruku banke. Takođe, povodom usluga kao što je m-B@nking ili online apliciranje za neki od proizvoda, Eurobank se trudi da predstavi benefite svojih usluga na drugačiji način, igrajući na loptu situacija, života, osećanja i motivacije.

Ono što razlikuje Eurobank od ostalih banaka na društvenim mrežama jeste empatičniji pristup samom sadržaju koji daje dobre rezultate.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!