today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako 50 godina slatkih radosti stane u minuti!

Da li postoji veći izazov od kreiranja kampanje povodom pedesetogodišnjice jednog od najvećih i najomiljenijih domaćih brendova svih vremena? Pritom, zadatak nije jednostavan, kreirati kampanju koja će se dopasti svima – jer Plazmu vole svi.

“Jedemo je i uživamo u Plazmi od rođenja. Verovatno ne postoji osoba u Srbiji koja svoje i tuđe rođendane nije proslavljala uz tortu napravljenu od Plazma keksa. Zapitajte se samo koliko je želja zamišljeno pred svećicama koje gore na Plazma torti, koliko je najlepših trenutaka u životu ljudi pomešano sa ukusom Plazme i biće vam jasno koliko je naš zadatak bio težak, ali i Iep. Dakle, naša omiljena Plazma slavi svoj pedeseti rođendan i svi smo pozvani. Svi slavimo ove godine, okupljeni oko iste torte, uz bezbroj snova i želja u srcu i sa jednom pesmom na usnama. Jer sve što nam treba sa nama je već 50 godina,” kaže Miloš Paunović, Copywriter u agenciji McCann Beograd.

“Ovo je velika i važna godina za sve nas koji brinemo o Plazmi. 50 godina je jubilej kojim malo koji brend na našem tržištu može da se pohvali i mi smo sigurni da ćemo ovom kampanjom učvrstiti sve one vrednosti koje Plazma predstavlja i zbog kojih je toliko volimo,“ kaže Marija Rakić, brend menadžer Plazme u kompaniji Bambi.

Voljeni srpski brend slavi veliki jubilej te je u kampanju uloženo mnogo ljubavi, ali i vanvremenski glas Bisere Veletanlić. Pesma „Sve sto meni treba“ već nakon prvih emitovanja TV spota privukla je pažnju gledalaca, a komponovana je namenski za 50 godina Plazme. Nekolicini fanova numera se toliko dopala da su pokrenuli i inicijativu za snimanje cele pesme, uz objašnjenje da im prenosi onaj prelep osećaj koji prati divne životne trenutke provedene u društvu najmilijih.

Agencijski tim:
Kreativni direktor: Jana Savić – Rastovac
Kreativci: Miloš Paunović, Lidija Milovanović, Bojana Gajić
Akaunti: Aleksandra Bradić, Jovana Stojanović
Strateški planer: Marija Stošić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!