today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kada ste mali mnogo znači da vas pogura neko malo veći

Kada ste mali mnogo znači da vas pogura neko malo veći – ovako priču započinje Emina Ciljević, direktorka firme Kolašinac, koja se bavi distibucijom konzumnih jaja, a od skoro i proizodnjom bezglutenskih proizvoda, kao što su palente i grisine. Emina je jedna od žena preduzetnica koje će svoje proizvode od 2. oktobra potrošačima ponuditi u Lidl prodavnicama, u toku trajanja tematske nedelje namenjene projektu Snažne.Hrabre.Važne, koji Lidl sprovodi već drugu godinu zaredom sa ciljem podrške ženskom preduzetništvu.

“Žene preduzetnice se susreću sa mnogo izazova, pa je samim tim i odluka o ulasku u preduzetništvo za nas otežana. Ipak, ako voliš posao kojim se baviš i veruješ u ideju svog brenda osmeh i uspeh su zagarantovani”, kaže Emina Ciljević.

“Kolašinac” postoji od 2003. godine, ali tek pre dve godine došli su na ideju da proizvode inovativne proizvode, dok je ideja o bezglutenskim grisinama i palentama došla sasvim spontano. U njihovom slučaju se brzo pokazalo da kada ljudima govoriš o svom biznisu, ili iskoristiš ideju koja je tebi prvo promogla da neki izazov rešiš, potencijalno imaš recept za uspeh u rukama. To kaže Emina, jer je ideja za bezglutenske grisine došla od saradnje sa saradnikom njenog bivšeg kolege, a za palente iz ličnog iskustva, jer njena beba, kojoj je polako uvodila čvrstu hranu nije htela da jede ništa zeleno, pa se dosetila da iz proizvodnje donese sušeni spanać i doda u njene kašice. Ove situacije i inspiracija iz porodice u kombinaciji sa potrebom tržišta za bezglutenskim brašnima rezultirala je širenjem Kolašinac asortimana i na palente.

Kada govori o ženskom preduzetništvu, Emina kaže da su izazovi brojni, ali veruje da su samopouzdanje i ljubav prema onome čime se baviš preduslov da razviješ uspešan biznis. Ideja o tome da možeš napraviti nešto što će za tvoju porodicu u budućim generacijama ostaviti trag i dati smisao “celom ludilu”, kroz koje neretko preduzetnici prolaze, za nju je poseban motiv da uporno i vredno radi na razvoju svog biznisa. Dodatno, kao preduzetnica i mama žonglira sa radnim obavezama i domaćim zadacima, simpatijama, boginjama, organizacijom druženja i brigom o decu – to je kombinacija koja definitivno učini da uveče legne umorna, ali srećna, jer zna da je korak bliže svom cilju.

Na pitanje o očekivanjima od projekta Snažne.Hrabre.Važne, Emina ističe da kada ste mali, mnogo znači kada vas pogura neko malo veći. Kaže da joj je saradnja sa Lidlom možda najviše važna zbog promocije i dostupnosti proizvoda širom Srbije, ali joj je, takođe, značajno i iskustvo saradnje sa velikom kompanijom koja ima precizno definisane procese i sisteme. To ih je, kako kaže, dodatno osnažilo da razumeju potrebe, tržište i načine na koji procesi nabavke, kontrole kvaliteta, sertifikacije, pa na kraju dana i prodaje, funkcionišu.

*Tekst je prvobitno objavljen u trećem izdanju Marketing mreža magazina

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!