Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kada klijentu treba reći NE?

Marketinško-konsultantske agencije nisu moderno roblje. Mi kao firma poslujemo uspešno i imamo taj luksuz da ne sarađujemo s klijentima koji imaju stav „ja sam to rekao”. Klijentu jedino treba izaći u susret kada se pojavi s kontraargumentacijom koju smo mi kao agencija prevideli. Bavljenje marketinškim poslom nije nikakva raketna nauka. Jednostavno, postoji marketinška metodologija koja treba da se primeni i u tom slučaju rezultati su neminovni.
Radimo po principima koji se zasnivaju na podacima i informacijama. Proučavamo informacije koje dobijamo od klijenta, a kada sve to istražimo, primenjujemo koncept Design thinking. To podrazumeva da se maksimalna pažnja posveti potrošaču koji koristi proizvod, predmet kampanje. Onda se detaljno prouči život potrošača, traže se informacije o tome šta on radi svakog dana, kakve su njegove navike, a kada sve to saznate, znate i na kom je mestu u njegovom životu proizvod za koji se radi kampanja. Nakon toga se upoređuju podaci koje dobijamo od istaživačke agencije i oni koje smo prikupili iz naših istraživanja. Tako se dolazi do pravog profila proizvoda i značajnog uvida u to kako se postaviti u daljoj saradnji.
Kada se projektu pristupi detaljno i sa svim informacijama, klijent je stavljen u nezgodnu situaciju. Prosto, nema šta da zameri i ne može da odbije koncept koji nudite. Da biste došli u situaciju da vas klijent ne može odbiti, morate se dobro pripremiti za to što planirate da radite, da u agenciji brifirate kreativni tim. Nakon kampanja radimo post i pri testove. Kada prođemo kroz tako detaljan proces, klijentima ne ostavljamo prostora da na nešto treba da daju sugestije, a i nama je lakše jer nemamo razloga da odustanemo od svog koncepta rada.
Međutim, postoje i slučajevi kada klijentima ipak treba reći ne. Prvo, to su klijenti koji hoće nešto da promene, a nemaju validnu argumentaciju. Drugi slučaj malo je kompleksniji. Kao marketinška agencija bavite se prodajom ideja i saveta, a sve to nalazi se u mozgovima naših zaposlenih. U trenutku kada dođemo u situaciju da ne možemo da zaštitimo svoje ideje, prekidamo saradnju s klijentom.
Korisno je baviti se Database marketingom, što podrazumeva da tačno znate ko je osoba s kojom pričate, zašto vam je vredna kao potencijalni konzument vaših proizvoda ili kupac vašeg brenda. Kada s takvim pristupom lansirate ponudu, to je 100 odsto merljivo.

Za Market Network piše Vera Lloyd-Thomas, direktorka agencije Kreativa New Formula.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!