Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

„Kad pijem ne vozim“ na 54. sajmu automobila u Beogradu!

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, i ove godine tradicionalno su za sve posetioce 54. Međunarodnog salona automobila pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Tokom trajanja salona, ljubitelji automobila susreli su se sa različitim aktivacijama koje testiraju strpljenje, stabilnost i koordinaciju vozača, a posetioci su mogli i da se oprobaju u stonom fudbalu.

Tim Apatinske pivare sa predstavnicima Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije konstantno svojim aktivnostima na različitim događajima tokom godine apeluju na vozače u okviru kampanje “Kad pijem ne vozim”. Smatramo da je izuzetno važna kontinuirana edukacija o odgovornoj konzumaciji alkohola. Upravo zato smo i ove godine pripremili brojne zanimljive aktivacije koje su zainteresovale posetioce”, istakli su u Apatinskoj pivari.

Kampanja „ Kad pijem, ne vozim“ koja se realizuje već punu deceniju skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti. U okviru kampanje, Pivara svake godine MUP-u donira alkometre najsavremenije generacije, kako bi pomogla efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju, a za proteklih deset godina donirano je ukupno 110 alkometara.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!