today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Još uvek nema dovoljno odgovarajućih alata za merenje efikasnosti kampanja!

SVET – Najnovije istraživanje koje su sproveli IPA i ISBA sa predstavnicima kompanija i agencija otkrila je da samo polovina njih smatra da imaju odgovarajuće marketinške metrike i alate za merenje rezultata na raspolaganju.

Pored toga, 75% oglašivača i 73% agencija priznaju da kratkoročni ciljevi imaju prednost pred dugoročnim planovima. To proizlazi iz činjenice da se samo 14% kompanija snažno slaže s izjavom da imaju spremne dugoročne marketinške planove i ciljeve, koji su definisani na period između jedne i tri godine.

Ovi rezultati su u suprotnosti sa glavnom porukom izveštaja da marketari nameravaju poboljšati svoju efikasnost za 32% već do 2020. godine. Trenutno više od polovine marketera procenjuje svoju efikasnost kampanja na šest ili niže na lestvici od 10 bodova, ali optimističnih 61% su uvereni da mogu postići napredak od dve lestvice više u roku od dve godine. Kao rezultat toga, 75% ispitanika očekuje da će dostići 8 ili više, a trećina očekuje da će biti 9.

Studiju su proveli IPA i ISBA, a uključila je predstavnike 60 brendova, 60 agencija, 100 marketera i 120 agencijskih rukovodilaca.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!