Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Izvršni direktor Interbranda na Branding konferenciji

REGION – Prema poslednjoj listi Interbrand-a iz 2013. godine pet najvrednijih brendova u svetu su Apple, Google, McDonalds, IBM i Microsoft.
Koji brandovi imaju tendenciju rasta vrednosti u ovoj godini, koju metodologiju «Interbrand» koristi pri analizi i proceni vrednost brandova, jedinstvenu priliku i privilegiju da čuju «iz prve ruke» imaće učesnici ovogodišnje, četvrte po redu Branding konferencije, koja će se održati 20. juna u Hotelu Bristol Sarajevo. U sklopu predavanja imaćemo priliku čuti uglednog stručnjaka iz oblasti brendiranja, izvršnog direktora Interbranda za Centralnu i Istočnu Evropu sa sedištem u Londonu, Justusa Schneidera.
„Interbrand“ je najpoznatija i najveća svetska mreža za analizu i procenu vrednosti branda koja postoji od 1970. godine. Sedište kompanije je u Americi, međutim danas imaju 34 kancelarije u više od 25 država širom sveta. «Interbrand» je najpriznatiji po svojoj specifičnoj proceni vrednosti svetskih brandova, a koje svake godine rangiraju i objavljuju u saradnji sa uglednim magazinom „Business Week“.
Brandiranje je proces koji traje, ali rastom kvaliteta i vrednosti proizvoda taj proces se ubrzava. U celom tom procesu poverenje potrošača je ono što je najbitnije, jer svaki brand postoji zbog njih. Kompanija koja uspe da prepozna stvarne potrebe svojih krajnjih korisnika i stavi ih u glavni fokus svog poslovanja ima veliku prednost u trci za najvredniji i najjači brand.
Bliži se Branding konferencija, zato na vreme obezbedite svoju kartu za putovanje u Brandland, mesto gde ideje i iskustva postaju inspiracija i snaga.

Više informacija na zvaničnoj web stranici konferencije www.branding.ba

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!