today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izgradili smo poverenje i sačuvali tradiciju

Milica Matović, Marketing Manager u kompaniji Yuhor, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina šta je tajna „dobrog zrenja“ brenda, ali i o obeležavanju 120 godina postojanja kompanije.

Yuhor ove godine slavi 120 godina tradicije i kvaliteta, uz kampanju “Dobar ukus, na dobrom glasu.” Koji je glavni cilj kampanje i koje ključne poruke šaljete potrošačima?
Nova komunikaciona platforma Yuhora, pod sloganom “Dobar ukus na dobrom glasu”, kojom smo obeležili 120 godina postojanja, upravo za cilj ima prenošenje glavnih benefita od kojih je brend Yuhor satkan, a to su kvalitet, tradicija, poreklo i vrhunski ukus naših proizvoda. U novom TV spotu imali smo priliku da vidimo različite epohe, od nastanka brenda do danas, i jedna stvar koja se tokom vremena nije promenila jeste kvalitet naših proizvoda. To su potrošači prepoznali i nagradili svojim poverenjem, a mi ćemo njima u znak zahvalnosti, nastaviti da pružamo samo najbolje iz srca Srbije.

Šta je tajna “dobrog zrenja” brenda?
Brendovi koje na tržištu postoje dugo, kao što je to slučaj sa Yuhorom, a koji poštuju osnovna načela i prave vrednosti i nastoje da održe dugoročnu emotivnu povezanost sa svojim potrošačima, jesu brendovi koji imaju dobru perspektivu. Brendovi svakako treba da prate trendove i da agilno reaguju na tržišne promene, ali moraju da zadrže svoje osnovne vrednosti, jer ih po tome potrošači prepoznaju i pamte.

Godine su surov selektor, pre nego veran saveznik. Kako da brend, tokom rasta i razvoja, stekne “imunitet” na društvene promene? Šta je bilo presudno da Yuhor opstane na tržištu sve ove godine?
Godine donose iskustvo i znanje, i u našem slučaju su ogromna prednost, posebno kada govorimo o promenama sa kojima se svakodnevno suočavamo. To što opstajemo više od 120 godina pokazatelj je da kvalitet, koji nam je uvek u fokusu, nema rok trajanja.

Takođe, poverenje koje se izgradilo tokom vremena, reputacija koju smo stekli, tradicija koju poštujemo, još su neki od elemenata našeg uspeha. Sa druge strane, Yuhor je moderna i inovativna kompanija, koja u svojim proizvodnim procesima koristi najsavremenije tehnologije, poštuje najviše standarde iz oblasti kvaliteta i bezbednosti hrane, ali i obogaćuje svoj portfolio visokokvalitetnim proizvodima.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!