Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Suočavanje sa istinom – kao ključan trend u 2022!

Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region, SmartPoint Adria, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu Trending Talks. Tim povodom, za Marketing mrežu govori šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija.

Šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija?
Jedan od ključnih trendova o kome ćemo takođe razgovarati na Izazovu 2022. je suočavanje sa istinom. Cela situacija koja se globalno dešava i informacije od kojih nažalost ne možemo da pobegnemo je u suštini suočavanje sa realnošću i istinom, ma kakva ona bila – lepa ili ružna. Kompanije koje su spremne da pogledaju istini u oči, a ne samo rezultate istraživanja će pobediti i napredovati. Nekada to može da bude poprilično kompleksan proces ali uspeh je neminovan. Za ostale trendove, savetujem da posetite Izazov 2022 i trending talks panel – biće odlično!

Šta donosi metaversum kompanijama, a šta agencijama?
Metaversum u perspektivi može da donese mnogo toga, samo je bitno da prvo vidimo da li nam je došao u pravom trenutku ili je još uvek pre rano za njega. Lično smatram da je platforma koja nudi neverovatne mogućnosti, ali i da zahteva popriličan engagement kod ljudi, ne u fizičkom nego više u psihološkom smislu. Trenutno vidim da benefit može više da ide u pravcu PR-a i skretanja pažnje na brendove koje ulažu u Metaverse, dok su agencije te koje mogu da šire svoju ekspertizu i u tom pravcu.

Da li trendove treba da pratimo ili da ih namećemo?
Ovo je odlično pitanje i mislim da treba da ih namećemo ali da čekamo pravi trenutak. Ako ih pratimo, pitanje je da li smo uhvatili pravi trenutak, a vrlo je moguće da je on prošao. Neki trendovi su na prvi pogled izgledali fantastično ali desili su se prerano. Sada doživljavaju svoju reinkarnaciju samo u drugom obliku: Vine – TikTok, Second Life – Metaverse.

Da li je svaki trend dobar baš za svaki brend?
Mislim da treba da budemo realni, da postoje poprilične razlike između naših lokalnih ili regionalnih tržišta i tržišta koja momentalno prihvataju ili kreiraju trendove, prvenstveno mislim na zapadna tržišta ili tržišta dalekog istoka. Mi kao tržište još uvek nismo prihatili TikTok kao obavezan kanal komunikacije prema Gen Z populaciji pa čak i mladim Milenialsima. Moramo da budemo svesni da dosta naših brendova nije samo Gen Z, nego su tu i starije publike, koje troše više i koje imaju takođe uloge decision makera. Tu nastaje clash, u kom pravcu ići, kako formirati strategiju i da li prihvatiti trend ili sačekati još malo.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!