today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2022: Mnogo je parametara koji utiču na reputaciju jedne agencije, a komunikacije su jedan od njih!

Vedran Ivanković, Business Development Director u agenciji Kliping Beograd, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „(Ne)komunikacija komunikacijske industrije„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori da li komunikacija danas pravi razliku na tržištu.

Zašto agencije nemaju vremena za samopromociju? A zašto bi trebalo da imaju?
Mislim da je komunikacija, odnosno ne komunikacija, neke agencije stvar strateškog opredeljenja. Neke kolege su procenile da je bolje za njihov posao da manje tj. više komuniciraju i da na taj način grade svoju reputaciju. Iza oba strateška pravca stoje rezultati koji agencijama donose pozitivnu reputaciju koja ih preporučuje budućim klijentima. Mnogo je parametara koji utiču na reputaciju jedne agencije, a komunikacije su jedan od njih.

Lično sam stanovišta da je komunikacija neophodna. Kliping je jedan od retkih agencija koja ima osobu koja se bavi komunikacijama same agencije i njenom reputacijom. Istovremeno, digital nam je doneo brojne mogućnosti kada su kanali komunikacije u pitanju tako da verujem da svaka agencija može da odabere miks kanala koji joj najviše odgovara kako bi došla do željene ciljne grupe. Kada su kreativne i PR agencije u pitanju, mislim da ne moraju da čekaju klijente da dođu i kažu „Hajde da isprobamo novi kanal komunikacije“, već inicijativa može i treba da dođe i sa njihove strane – mogu da na „svojoj koži“ isprobaju nove kanale i da sa konkretnom idejom i rezultatima dođu kod klijenta i predlože mu da uradi to isto. S druge strane, klijent treba da bude dovoljno otvoren za inovativne ideje i dovoljno hrabar da ih realizuje.

Da li komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Mišljenja sam da je komunikacija svake kompanije izuzetno važna. S obzirom na to da imamo eksploziju kanala komunikacije i sadržaja, brendovi moraju da vode računa kako komuniciraju na sopstvenim kanalima. U svakom trenutku brend je izložen komentarima fanova i svako ko ih ignoriše i ne odgovara na njih, brzo odlazi u zaborav. To je posebno izraženo danas kada se odgovor na neko pitanje očekuje u sekundama.

Nije samo komunikacija ta koja pravi razliku. Bitno je da kada vodite računa o komunikaciji nekog brenda znate i kontekst u kome se pojavljujete. Društvene mreže su samo jedan od kanala. Ne treba zaboraviti ni tradicionalne medije. Kvalitetne i pravovremene informacije o vašem nastupu daju vam mogućnost da korigujete svoju komunikacionu strategiju ili da brzo odreagujete u kriznoj situaciji.

Zašto je važna saradnja sa strukovnim i drugim medijima?
Svaka razmena mišljenja i predstavljanje uspešnih i manje uspešnih studija slučajeva doprinosi razvoju struke. Istovremeno, svi mi, kroz saradnju sa strukovnim i svim ostalim medijima, moramo da doprinesemo da se reputacija struke popravi pošto se često cela kreativna industrija nepravedno naziva „prodavcima magle“.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!