Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Biznisi, čime god da se bave, uvek su o ljudima i za ljude!

Nina Elezović, Corporate Affairs & Sustainability Director Serbia and Montenegro u kompaniji Coca-Cola HBC, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „Planning the Unplannable„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako planirati neplanirane scenarije i imati spreman plan delovanja.

Kako će izgledati tržište budućnosti iz ugla Vaše kompanije?
Rekla bih da je reč koja najbolje opisuje poslovno okruženje danas, ali i tržište budućnosti: PROMENA. Ako pogledamo samo dešavanja u poslednje dve godine – od pandemije, geopolitičkih izazova, rapidnog razvoja digitalnih tehnologija, jasno je da su danas najtraženije veštine agilnost i prilagodljivost. Tržište budućnosti zahtevaće da i dalje budemo dobri u brzoj transformaciji koja prati potrebe potrošača, fleksibilni, inovativni, ali i odgovorni u odnosu prema zaposlenima i njihovim potrebama, kao i u odnosima sa kupcima, potrošačima i partnerima. Verujem da će održivost u najširem smislu tog pojma dobiti još više na značaju i da će biznisi koji brinu ne samo o profitu, već i o ljudima i planeti, u budućnosti moći još bolje da ostvare svoj puni potencijal.

U ovom okeanu promena, ipak ne smemo zaboraviti na ono što je sidro – a to su naše vrednosti. U svemu što radimo naš svetionik ostaje posvećenost kreiranju dodatnu vrednosti, na odgovoran i održiv način, bez obzira da li se radi o novim kategorijama napitaka ili društvenoj angažovanosti i sposobnosti da mobilišemo zajednicu na akciju.

Kako planirati neplanirane scenarije i imati spreman plan delovanja?
Živimo u doba fenomena koji imaju potencijal da promene istoriju civilizacije. Posledice nekih od njih intenzivno osećamo već danas, a pojedine tek naslućujemo i činimo prve korake da njima upravljamo. U tom svetlu, investiranje u znanje je najsigurnije ulaganje. Permanentno učenje i rad na sebi, kritičko razmišljanje, kontinuirani dijalog i analiza potencijalnih izazova (jer izazov je nekad opasnost, a ponekad šansa), sposobnost prilagođavanja – to su poslovni principi koje smatram najdelotvornijom u uslovima neprekidnih globalnih iznenađenja. Danas je neophodno da svaki pojedinac bude generator promena, a od poslovne zajednice se očekuje da trend promena anticipira, razume i ide u korak sa potrebama.

Kada se trajno opredelite da to bude strateška osnova, onda neplanirana dešavanja ne mogu da vas iznenade u smislu da izgubite kompas, već delujete brzo i odlučno, misleći i na potrebe svojih zaposlenih, partnera, ali i mladih generacija koji tek treba da preuzmu svoje profesionalne uloge. Ne možete uvek da predvidite svaku situaciju, ali možete da radite na jačanju svog tima, što je najbolji način da spremni dočekate izazove.

Kako komunikacije staviti u svrhu “čuvara” biznisa?
Transparentna i jasna komunikacija u svakom domenu života su osnova uspešnosti. Potrošači su danas više nego zainteresovani za brojna pitanja, od klimatskih izazova, do tema koje se odnose na zdravlje, a uz pomoć digitalnih kanala dobili su priliku da se i njihov glas čuje. Zato danas, čini se više nego ikad pre, biznis ne može biti nemi posmatrač niti komunicirati jednosmerno.

Komunikacije postaju čuvari biznisa onda kada slušamo šta nam naše ciljne javnosti žele reći, razumemo poruke i delujemo u skladu sa tim. Naizgled vrlo jednostavna formula, ali u praksi neretko nešto što zaboravimo. Biznisi, čime god da se bave, uvek su o ljudima i za ljude. Uloga komunikacije stoga je u tome da priču i namere kompanije prenese na autentičan način, koji će zajednici dati jasan signal da su interesi zajednički, a namere iskrene.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!