Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Ako nemamo plan, to je znak da nemamo viziju!

Svetlana Bunčić, Direktorka odeljenja identiteta i komunikacija i članica menadžment tima UniCredit Banke, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „Planning the Unplannable„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako će izgledati tržište budućnosti.

Kako će izgledati tržište budućnosti iz ugla Vaše kompanije?
Ljudi će u budućnosti baš kao i danas, i kao i u prošlosti, imati potrebu da obave određene finansijske transakcije: da kupe, da prodaju, da obezbede dobra, da prenesu sredstva. Ali, način na koji to rade biće potpuno drugačiji. Mnogo se govori o digitalnom bankarstvu, digitalnim bankarskim uslugama i digitalizaciji banke. Međutim, to neće biti samo digitalizovane analogne banke. Budućnost pripada onima koji su razumeli da je transformacija i promena jedina izvesnost. Budućnost nije tačka u vremenu koja je odvojena od nas i u koju treba da stignemo. Ona je rezultat onoga što danas radimo: banke ili fintech kompanije. Usluge i proizvodi u bankarstvu, i uopšte u finansijskom sektoru transformisaće se tako što će tehnologija omogućiti ispunjenje dubokih čovekovih intencija da sve u vezi sa finansijama obavlja lako, pregledno, brzo, udobno, da mu banka i bankari budu na usluzi i rade u njegovu korist. Sasvim jednostavno.

Kako planirati neplanirane scenarije i imati spreman plan delovanja?
Ako nema plana uspeh je samo dometom i trajanjem ograničena slučajnost. Ako nemamo plan, to je znak da nemamo viziju. Plan, pak, nije garancija uspeha ni postignuća. Realnost ne prati naše planove. Pa šta da radimo? Naš plan treba da bude živ, fluktuirajući organizam, algoritam, matrica u kojoj se neprekidno pojavljuju nove okolnosti, nove varijable, pokazatelji uspeha, spremnost da se vratimo tri koraka unazad i prođemo “školicu” u svakom polju, ali i da zaobiđemo prepreku i preskočimo nivo. Moramo neprekidno biti spremni da se mi prilagođavamo okolnostima i da istovremeno prilagođavamo okolnosti nama. Moramo biti spremni da se menjamo, da učimo, pratimo i analiziramo, ali i da ponekad zažmurimo i bacimo se sa litice i pogrešimo. Današnje okolnosti su toliko promenljive da snage preko noći postanu slabost, a dugo teškoće koje nikako nismo mogli da prevaziđemo otvore priliku koja donese ključnu razliku. Naše je da budemo okruženi ljudima koji imaju širom otvorene umove i koji misle brže od brzine kojom se umnožavaju neizvesnosti na tržištu.

Kako marketinške komunikacije staviti u svrhu “čuvara” biznisa?
Jednostavno – dovoljno je da top menadžment kompanije to razume. I ne samo da su „čuvari“ već i pokretači ili limitatori biznisa. Nema uspešnog poslovanja bez suštinskog razumevanja potreba, težnji, želja, aspiracija klijenata, potrošača i zaposlenih. Samo onaj ko ih zaista stavi u centar svog poslovanja, moći će da se takmiči na tržištu, a onog trenutka kada klijenta stavite u centar, tada se otvaraju pitanja uspešnosti marketinških komunikacija, bez obzira kako ih vi u vašoj organizaciji zovete ili u kom delu organizacione strukture su prikrivene. Tekstura platne kartice i osećaj pod prstima koji imate kada je vadite iz novčanika, način na koji se otvara stranica vašeg sajta nakon što ste kliknuli na baner, veličina “dugmeta” “saznaj više” i koliko je pregledna ponuda o vašem novom proizvodu odrediće zadovoljstvo klijenta, a dešava se da biznis neće znati da je baš to odredilo neki rezultat.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!