#izazov2021: Zaposleni su ambasadori brenda!

Maja Majkić, Head of Brand Management and Digital Communication u UniCredit Bank Srbija i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Brand Purpose„, za Marketing mrežu govori o u kojoj meri je za autentičan i dugovečan brend važan „ljudski faktor“.

Koja je svrha bredova danas?
Vrlo često, kada biramo brend, vodimo se emocijama. Kada potrošač krene po proizvod ili po uslugu, a da pre toga nije puno razmišljao o referencama, i dođe direktno kod vas, smatrajte da ste ostvarili veliki uspeh, jer to znači da ste u srcu potrošača. Da li je ista svrha brendova danas i ranije? U načelu jeste. Jedina razlika je ta, što se menjaju potrebe potrošača, a u skladu sa tim menja se i uloga brenda kako bi mogla da zadovolji te potrebe. Ali zar nije uvek bilo tako? Poslednjih par godina, UniCredit brend pruža usluge svojim klijentima oslanjajući se na komunikacionu platformu pod sloganom “Banka za sve što vam je važno”. Naš cilj je da budemo prvi izbor klijenata u svim životnim situacijama, da nas vide kao podršku kada je potreban podsticaj za prvo zaposlenje, pokretanje prvog biznisa ili kupovinu prvog stana. Ovde je ključno poverenje, jer kada se klijentu nađete onda kada je njemu najvažnije, vaš brend postaje partner od poverenja na njihovom putu.

Očekuje li se od brendova danas da “zauzmu stav” o društveno važnim pitanjima?
Društveno odgovorno ponašanje je jedan od stubova našeg poslovanja i ono ima nemerljiv uticaj ne samo na brend, već i na reputaciju naše banke. Uključivanjem u različite aktivnosti nastojimo da svaki put iznova potvrdimo status odgovornog građanina, a to je, zapravo, deo našeg integriteta. Sistem vrednosti UniCredit Grupe temelji se na integritetu kao uslovu održivosti, a održivost na dugi rok znači da dobro radimo svoj posao. Naša posvećenost da uvek „uradimo pravu stvar “ je naš vodeći princip za interakciju sa svim zainteresovanim stranama, zaposlenima, klijentima, pratnerima i društvenom zajednicom. Naše dve vrednosti, etika i poštovanje, nas ujedinjuju i definišu kulturu naše Grupe, jer su one način na koji donosimo odluke i način kako ih primenjujemo. Naš set obaveza i ciljeva koji pokrivaju zaštitu životne sredine, socijalnu politiku i upravljanje (ESG) je u potpunosti integrisan u naše poslovne strategije. Stoga je održivo poslovanje sastavni deo DNK-a UniCredita. Mi želimo da budemo pokretači promena koje imaju za cilj da unaprede naše društvo. Mi snažno verujemo u to moramo da činimo dobro da bismo dobor poslovali.

U kojoj meri je za autentičan i dugovečan brend važan “ljudski faktor”?
Zaposleni su ambasadori brenda. Drugim rečima, svaki zaposleni UniCredita je iz perspektive klijenta lice banke i u zavisnosti od odnosa koji sa njom ili sa njim izgradi utiče na percepciju brenda. Stoga smatramo da koliko god je važno jačanje brand awarnessa među klijentima, toliko je važno i jačanje brand awarenesa među zaposlenima. I zato mi u UniCreditu težimo ka tome da obezbedimo prijateljsko i inkluzivno radno okruženje, da jačamo timski duh, da održimo balans između poslovnog i privatnog života, da naši zaposleni budu zadovoljni, jer se sve to prenosi i na klijente i uliva dodatno poverenje u brend. Od početka pandemije, naši prioriteti su bili zdravlje i bezbednost naših zaposlenih i klijenata. Bilo nam je važno da zaposleni uvek budu u toku sa relevantnim informacijama, jer su na taj način i naši klijenti osećali bezbednim i informisanim u svakom momentu. Povratne informacije koje smo dobijali od naših ekspozitura govore u prilog tome da je klijentima to mnogo značilo, a to će u nekom dugoročnom periodu poslovanja svakako dodatno osnažiti vezu sa našim brendom.


Oceni tekst

4,40 od 5
Loading...

Komentari