today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Veoma je važno da se ne izgubimo u moru ideja!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nataša Jovanović, direktorka Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit Banke.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Kompanije imaju vodeću ulogu u složenom lancu vrednosti, koji uključuje finansijski, ljudski, i ekološki kapital što utiče na njihovu sposobnost da doprinesu unapređenju privrede i društva u celini. S obzirom na ključnu poziciju UniCredita u lancu vrednosti, trudimo se da pažljivo sagledamo uticaj našeg poslovanja i odgovorno pristupamo svim našim aktivnostima, bilo da je reč o tipičnim bankarskim operacijama ili društvenim inicijativama. Stoga je naša Grupa nedavno usvojila Kodeks ponašanja kako bi osigurala da u našim svakodnevnim aktivnostima svi postupamo na odgovarajući način prema kolegama, klijentima, partnerima i zajednici u kojoj poslujemo, sa ciljem da obezbedi uspešno poslovanje, ali istovremeno i zaštiti interese naših klijenata i usklađenost svim propisima.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Uzimajući u obzir da se okruženje i navike klijenata menjaju brže nego ikad, kao i da je konkurencija sve prisutnija, moram prvenstveno da istaknem da je veoma važno da obratimo pažnju da se ne izgubimo u moru ideja i da pokušamo da se prilagođenom i inovativnom komunikacijom obratimo ciljanoj grupi klijenata. Moramo da odemo korak dalje od standardne promocije proizvoda, i da se fokusiramo na jednostavna, konkretna i opipljiva rešenja, kako bismo napravili pravu razliku u životima ljudi i obezbedili im ono što je njima važno. Sa druge strane, savremene tehnologije, pre svega društvene mreže će ostati apsolutni imperativ za kompanije koje žele da idu u korak sa tržištem, jer predstavljaju odlične alate za izgradnju brenda i kontinuiranu komunikaciju sa klijentima. Međutim, različite starosne kategorije prave jaz između upotrebe savremenih i tradicionalnih alata, a pronalaženje adekvatne razmere u ovom segmentu svakako će i tokom ove godine biti jedan od ključnih izazova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,60 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!