#izazov2019: Personalizovani sadržaj danas je postao nužnost!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja Kafa Atlantic Grupe.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Osnov društveno odgovornog delovanja svake kompanije je činjenica da postane svesna važnosti i potrebe sopstvenog uticaja na unapređenje opštih društvenih uslova i životne sredine u kojoj posluje, pa je tako odgovorno poslovanje i održivi razvoj trajno opredeljenje i strateška postavka Atlantic Grupe, a samim tim i Grand kafe u okviru Strateškog poslovnog područja Kafa. To podrazumeva dalji ekonomski razvoj i rast poslovanja uz optimizaciju svih poslovnih procesa, transparentnost finansijskog izvaštavanja i etičku odgovornost, racionalnije korišćenje resursa i energije, smanjenje neiskorišćenog otpada i zaštitu životne sredine, ne samo u okviru zakonske regulative, već i kao dobrovoljno opredeljenje da deo profita uložimo u zajednicu u kojoj poslujemo. U obavezi prema svojim potrošačima, opredeljeni smo, takođe,da konstantno razvijamo sistem kvaliteta i bezbednosti svojih proizvoda, pa smo tako u svoje procese implementirali najsavremenije evropske standarde kvaliteta kao što je FSSC 22000, razvijajući brendove koji su danas market lideri na većini tržišta na kojima poslujemo.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Mislim da će u 2019. godini više nego ikada ranije biti od velike važnosti da razumemo način na koji naši potrošači komuniciraju i kakve teme će želeti rado da čitaju, gledaju i dele.

Personalizovani sadržaj je danas postao nužnost. Već neko vreme se govori o Big Data trendu i korišćenju korisničkih podataka kako bi se kreirao upravo ovakav sadržaj. Ovde smatram da je izazov uvođenje samog koncepta Big Data u poslovne procese, jer govorimo o velikoj količini informacija koju treba na pravi način prikupiti, analizirati i iskoristiti. Kompanije koje se na vreme prilagode ovom novom konceptu, zasigurno će unaprediti i personalizovati svoje usluge.

Kada govorimo o načinu komunikacije sa potrošačima, sve više se primenjuju formati koji pružaju lako dostupne i jasne informacije. Imajući ovo u vidu, video format biće dominantan na društvenim mrežama, dok će sam sadržaj biti prilagođen za mobilne korisnike. Instagram je i dalje u porastu, ali i fenomen mikroinfluensera – uvezivanje sa influenserima iz različitih niša, kao način za podizanje svesti o određenoj temi ili proizvodu. Ipak, da bi bile uspešne i imale efekat, važno je da ovakve saradnje budu dugoročne.

Čeka nas zanimljiva, ali i izazovna 2019. godina sa mnoštvom prilika da na pravi način dopremo do ciljanih javnosti, a na nama je da osluškujemo i na vreme predvidimo potrebe naših klijenata.


Oceni tekst

2,33 od 5
Loading...

Komentari