Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2019: Najveći izazov je biti autentičan!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jovana Milićević, Senior Corporate Communications Expert, Vip Mobile.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Ukoliko dolazite iz kompanije koja posluje direktno sa korisnicima, transparentnost je ključna stavka i pritom ne govorim o transparentnosti kao PR alatu. Transparentnost gradi poverenje, eksterno i interno, zato što kako korisnici tako i zaposleni danas žele da imaju kontrolu nad onim što kupuju, koriste i na čemu rade. Znajući i razumevajući vaše poslovanje, mogu se sa njim uspešnije identifikovati.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Najveći izazov je biti autentičan. Zatrpani smo storijima, pre-rollovima, reklamama, nejtivima, svim tim alatima koji su nam omogućili da poruke koje šaljemo budu personalizovane, targetirane i bolje plasirane. I to je fenomenalno. Ali je takođe i mnogo lakše ostati neprimećen i biti skipovan. Za vidljivost se možemo boriti budžetima, ali mislim da se prava borba vodi autentičnošću.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!