Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jovana Milićević, Senior Corporate Communications Expert, Vip Mobile.
Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Ukoliko dolazite iz kompanije koja posluje direktno sa korisnicima, transparentnost je ključna stavka i pritom ne govorim o transparentnosti kao PR alatu. Transparentnost gradi poverenje, eksterno i interno, zato što kako korisnici tako i zaposleni danas žele da imaju kontrolu nad onim što kupuju, koriste i na čemu rade. Znajući i razumevajući vaše poslovanje, mogu se sa njim uspešnije identifikovati.
Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Najveći izazov je biti autentičan. Zatrpani smo storijima, pre-rollovima, reklamama, nejtivima, svim tim alatima koji su nam omogućili da poruke koje šaljemo budu personalizovane, targetirane i bolje plasirane. I to je fenomenalno. Ali je takođe i mnogo lakše ostati neprimećen i biti skipovan. Za vidljivost se možemo boriti budžetima, ali mislim da se prava borba vodi autentičnošću.