#izazov2019: Ključni izazov struke biće u personalizaciji sadržaja!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naš sagovornik ovoga puta bio je Nemanja Brković, menadžer za odnose s javnošću kompanije Bambi.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Društveno-odgovorno poslovanje predstavlja imperativ u poslovanju kompanije Bambi. Više nije dovoljno imati samo vrhunski proizvod, već je potrebno potrošačima ponuditi i dodatu vrednost svakog brenda. Taj vrednosni momenat koji brend sa sobom nosi nije stvar prestiža, već etike. Potrošači se danas poistovećuju sa omiljenim brendovima. Više ne možete biti samo nemi posmatrač, jer vaše potrošače zanima i vaš stav prema različitim društvenim pitanjima, poput zaštite životne sredine, socijalnim pitanjima i to ih opredeljuje da kupe ili ne kupe baš vaš proizvod.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Osluškivati potrebe tržišta koje se svakodnevno menja i pratiti trendove je ključni izazov iz godine u godinu, pogotovo u svetu digitalizacije. Mislim da će ove godine ključni izazov struke biti u personalizaciji sadržaja. Osmisliti jedinstveno iskustvo. U tom smislu, neophodno je svakodnevno raditi na analiziranju stavova potrošača, jer je to ključ za kreiranje i proizvoda i usluga kojima ćemo zadovoljiti njihove jedinstvene potrebe.


Oceni tekst

4,00 od 5
Loading...

Komentari