today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Jedini pristup da gradite kredibilitet jeste da budete transparentni!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih politika i komunikacija kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Za velike kompanije, poput kompanije PepsiCo transparentno i odgovorno poslovanje je sastavni deo biznisa. To nije pravilo koje se nameće ili uspostavlja, već je deo našeg svakodnevnog poslovnog razmišljanja, dakle deo naše korporativne politike i filozofije poslovanja.

Razvojem interneta, sve je dostupnije i brže na raspolaganju, a zadržavanje informacija je vrlo upitno. Kao deo zajednice odgovorni smo da pristupamo iskreno i sa jasnim namerama, ne samo prema svojim potrošačima, već pre svega prema našim zaposlenima, partnerima, kupcima i javnosti.
To je preduslov našeg nesmetanog poslovanja i razvoja.

Na kraju sve ispliva na površinu, jedini pristup da gradite kredibilitet jeste da budete transparentni, bez skrivenih namera, i sa precizno postavljenim granicama poslovnog kodeksa. Tako ćete stići do željenih rezultata ili ćete bar znati na čemu ste.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Preplavljeni smo porukama i sadržajem, svi bez izuzetka. U novim okolnostima komunikacija danas ima drugačiju definiciju i to više nije rezultat pojave novih medija ili alata, već brzine promena sadržaja. Ona je uslovljena i promenama u nivou pažnje publike, koja će do kraja decenije pasti na tri sekunde, što samo ilustruje moć i značaj informacije. Kreiranje novih kanala koji će kvalitetno animirati u okolnostima kada publika gradi mehanizme ignorisanja poruka oglašivača ili ostaje ravnodušna na njih, biće najveći izazov koji nam predstoji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!