#izazov2019: Jedini pristup da gradite kredibilitet jeste da budete transparentni!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih politika i komunikacija kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Za velike kompanije, poput kompanije PepsiCo transparentno i odgovorno poslovanje je sastavni deo biznisa. To nije pravilo koje se nameće ili uspostavlja, već je deo našeg svakodnevnog poslovnog razmišljanja, dakle deo naše korporativne politike i filozofije poslovanja.

Razvojem interneta, sve je dostupnije i brže na raspolaganju, a zadržavanje informacija je vrlo upitno. Kao deo zajednice odgovorni smo da pristupamo iskreno i sa jasnim namerama, ne samo prema svojim potrošačima, već pre svega prema našim zaposlenima, partnerima, kupcima i javnosti.
To je preduslov našeg nesmetanog poslovanja i razvoja.

Na kraju sve ispliva na površinu, jedini pristup da gradite kredibilitet jeste da budete transparentni, bez skrivenih namera, i sa precizno postavljenim granicama poslovnog kodeksa. Tako ćete stići do željenih rezultata ili ćete bar znati na čemu ste.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Preplavljeni smo porukama i sadržajem, svi bez izuzetka. U novim okolnostima komunikacija danas ima drugačiju definiciju i to više nije rezultat pojave novih medija ili alata, već brzine promena sadržaja. Ona je uslovljena i promenama u nivou pažnje publike, koja će do kraja decenije pasti na tri sekunde, što samo ilustruje moć i značaj informacije. Kreiranje novih kanala koji će kvalitetno animirati u okolnostima kada publika gradi mehanizme ignorisanja poruka oglašivača ili ostaje ravnodušna na njih, biće najveći izazov koji nam predstoji.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari