today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Da bi nešto dobio moraš nešto i da daš!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Apatinska pivara.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Poslovica kaže “Da bi nešto dobio moraš nešto i da daš” . U tom kontekstu, transparetno i odgovorno poslovanje za nas znači da smo, pre svega, u svakom trenutku otvoreni, dosledni i precizni u komunikaciji i poslovanju sa zajednicom i sa potrošačima, bez ikakvih zadnjih namera ili skrivenih poruka. To takođe za nas znači i pomagati zajednicu, ljude koji koriste naše proizvode, koji sa nama svakodnevno komuniciraju, sarađuju i koji su na bilo koji drugi način povezani sa nama i našim brendovima . Naš zadatak kao društveno odgovorne kompanije vidimo u traženju najboljeg dogovora sa zajednicom kroz ulaganje u brojne projekte koje zajedno spovodimo, saradnju sa brojnim organizacijama koju praktikujemo, ali se, pre svega, ogleda u velikoj želji da ostvarimo napredak u društvenim odnosima krupnim i hrabrim iskoracima.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Živimo u vreme velikih i brzih promena. Te promene se dešavaju ponekad na dnevnom nivou a tiču se ukupnog pristupa marketingu i potrošaču. Velike promene su se desile u domenu postavke brendova i njihove komunikacije. Digital je promenio sadržaj i formu komunikacije. Udeo različitih kanala se menja u skladu sa novim trendovima. A sve to, posledično, utiče na novo definisanje budžeta i generalno investicija u marketing. Treba biti prvi, uvek tamo gde je tvoj potrošač, iznad svega relevantan, i nužno intrigantan da bi ostvario željene ciljeve, uz maksimalnu optimizaciju troškova. To ne znači nužno smanjenje investicija, već njihovo pametno i svrsishodno ulaganje u skladu sa novim trendovima, uz jasnu i merljivu potvrdu ostvarenja cilja. Stoga je najveći izazov danas u marketingu kako imati jasnu sliku o svemu što se dešava i neprekidno menja, i na osnovu te slike donositi odluke koje će dati rezultat. Na kraju svega, a i na početku, potrebno je uvek imati dovoljno hrabrosti da se isprati vizija. A sreća prati hrabre.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!