Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Izazov u 2015. biće jačanje strateške uloge struke!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Nesporno je da se posledice ekonomske krize sa kojom se kao društvo suočavamo već nekoliko godina osećaju i u oblasti odnosa sa javnošću. U takvim okolnostima verujem da će i tokom 2015. godine najveći zadatak, ali i izazov PR stručnjaka biti očuvanje i dalja izgradnja reputacije i jačanje strateške uloge same funkcije, kako u internom domenu, unutar samih organizacija i institucija, tako i eksternom kod svih zainteresovanih strana.“ Rajka Šinik Vulić, Corporate Communications Manager, Banca Intesa

 

Aleksandra Graovac“Društvene mreže postavile su nova pravila komunikacije i nastavljaju da predstavljaju najveći izazov, tako da će PR struku i u narednoj godini najviše brinuti upravljanje reputacijom na društvenim mrežama i onlajn kanalima kominikacije uopšte.” Aleksandra Graovac, savetnik za PR, Toyota Srbija

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!