Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Nesporno je da se posledice ekonomske krize sa kojom se kao društvo suočavamo već nekoliko godina osećaju i u oblasti odnosa sa javnošću. U takvim okolnostima verujem da će i tokom 2015. godine najveći zadatak, ali i izazov PR stručnjaka biti očuvanje i dalja izgradnja reputacije i jačanje strateške uloge same funkcije, kako u internom domenu, unutar samih organizacija i institucija, tako i eksternom kod svih zainteresovanih strana.“ Rajka Šinik Vulić, Corporate Communications Manager, Banca Intesa
“Društvene mreže postavile su nova pravila komunikacije i nastavljaju da predstavljaju najveći izazov, tako da će PR struku i u narednoj godini najviše brinuti upravljanje reputacijom na društvenim mrežama i onlajn kanalima kominikacije uopšte.” Aleksandra Graovac, savetnik za PR, Toyota Srbija