today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izazov u 2015. biće jačanje strateške uloge struke!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Nesporno je da se posledice ekonomske krize sa kojom se kao društvo suočavamo već nekoliko godina osećaju i u oblasti odnosa sa javnošću. U takvim okolnostima verujem da će i tokom 2015. godine najveći zadatak, ali i izazov PR stručnjaka biti očuvanje i dalja izgradnja reputacije i jačanje strateške uloge same funkcije, kako u internom domenu, unutar samih organizacija i institucija, tako i eksternom kod svih zainteresovanih strana.“ Rajka Šinik Vulić, Corporate Communications Manager, Banca Intesa

 

Aleksandra Graovac“Društvene mreže postavile su nova pravila komunikacije i nastavljaju da predstavljaju najveći izazov, tako da će PR struku i u narednoj godini najviše brinuti upravljanje reputacijom na društvenim mrežama i onlajn kanalima kominikacije uopšte.” Aleksandra Graovac, savetnik za PR, Toyota Srbija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!