today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Istraživanja su kompas jednog brenda

Ivana Dukić, Marketing Director u kompaniji Frikom, govorila je za Marketing mreža magazin o jakim brendovima i kako da potrošač postane ambasador brenda.

King Majestic proglašen je za najbolji sladoled u 2022. godini. Šta za Vaš brend znači ovo priznanje, posebno imajući u vidu da je u kategoriji sladoleda veoma velika konkurencija?

Nagrada koju nam je uručilo Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC – International Ice Cream Consortium), nakon sprovedenih degustacija sladoleda širom sveta, predstavlja svojevrstan pečat i priznanje ne samo za KING brend, već i za kompanije Frikom i Ledo, koje su dobile još jednu potvrdu fantastične sinergije, a koja dovodi do velikih uspeha i rezultata. Nagrada nam je ujedno podsetnik da je kvalitetan proizvod baza za sve, ali je podjednako važna i integrisanost svih elemenata komunikacije.

Već u prvim nedeljama od lansiranja potrošači su prepoznali kvalitet našeg proizvoda, a istovremeno su se zaljubili u zavodljivi ukus King Majestica. Tada smo već znali da je još jedna zvezda rođena, a da je King kao brend, još jednom dokazao svoju autentičnost.

Kompanija Frikom u svom portfoliju ima veoma uspešne brendove. Šta danas znači jak brend i kako ga izgraditi?

Snaga brenda može se najpre iskazati jačinom emocije koju izaziva kod potrošača. Jaki brendovi svojim vrednostima treba da inspirišu potrošače, zabave ih i pruže rešenja za njihove potrebe. Uz brendove kompanije Frikom odrastale su i odrastaju generacije potrošača. Brendovi kao što su Kapri, Rumenko i Čoko Moko odavno su prepoznati kao omiljeni među potrošačima, tako da nam je olakšano da već utabanim stazama približimo ove brendove nekim novim generacijama.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!