Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Interbrend 2014.

SVET – Brend i logo američke IT kompanije Epl proglašeni su najvrednijim i najmoćnijim na svetu u novom godišnjem izveštaju „Interbrend best global brends“.
Vrednost Epla je u prethodnih 12 meseci porasla za 21%, što je kompaniju ostavilo na prvum mestu liste, ispred konkurenta iz Silicijumske doline Gugla i giganta Koka-kole. Vrednost Eplovog brenda je procenjena na 119 milijardi dolara, više od BDP Maroka, Ekvadora i Omana, brend Gugl vredi 107 milijardi uz rast od 15% za 12 meseci, a Koka-kola 81,5 milijardi (3%).
Kao i prethodnih godina, Koka-kola je jedina koja može da se nosi sa kompanijama iz IT industrije, a iza nje su IBM (72,2 milijarde) i Majkrosoft (45,5 milijardi).
Promene su se dogodile na donjoj polovini top 10 liste, gde su iza šestog Dženeral Elektrika, Mekdonalds (sada 9) preskočil Samsung i Tojota, dok je Intel prepustio svoje mesto Mercedesu. Fejsbuk je zabeležio najveći skok. Iako je i dalje daleko od prvih deset mesta i nalazi se na 29 poziciji, može da se pohvali rastom vrednosti od 81 odsto, na 14,3 milijarde dolara. Veliko „F“ je tako preskočilo Folksvagen, Kelogs i Ford.
„Proboj digitalnih i mobilnih tehnologija pogodovao je tehnološkim firmama kao što je Epl da rastu. Gugl, Amazon i Fejsbuk su postavili nove standarde u onome što potrošači očekuju od firmi i značajno podigli standarde za sve brendove“, rekao je izvršni direktor Interbrenda Džez Frempton.
Epl, koji je Stiv Džobs osnovao pre 38 godina, na ovojo godišnjoj listi se pojavio tek pre tri godine.
Prepoznatljivi logo, zagriženu jabuku, dizajnirao je Rob Dženof 1977. godine, a ugriz je tu kako ga ljudi ne bi pomešali sa trešnjom. Među 100 najboljih brendova, većina je iz SAD, a „stranci“ koji su najbolje plasirani su Samsung (J. Koreja, 6), Tojota (Japan, 8) i Mercedes-Benc (Nemačka, 10).
Od modnih kompanija na vrhu je Luj Viton (23 milijardi, 19), sledi H&M (21 milijarda, 21), a među 100 su i Bos, Prada i Ralf Loren. Sportski gigant Najk je na 22 mestu (skoro 20 milijardi), daleko ispred Adidasa (7 milijardi, 59 mesto).

Top 10:

  • Epl – 118 milijardi dolara
  • Gugl  – 107 milijarda
  • Koka-kola – 81 milijarda
  • IBM – 72 milijarde
  • Majkrosoft – 61 milijarda
  • Dženeral Elektrik – 45 milijardi
  • Samsung – 45 milijardi
  • Tojota – 42 milijarde
  • Mekdonalds – 42 milijarde
  • Mercedes-Benc – 34 milijarde.

Izvor: Press online

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!