today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Interbrand: Lista TOP 100 kompanija za 2018.

SVET – Prema istraživanju koje je uradio Interbrand, vodeće svetske tehnološke kompanije očekivano su se pokazale najvrednijim brendovima, ali na njihovoj ovogodišnjoj top 100 listi ima i nekih zanimljivih preokreta.

Za potrebe izveštaja Interbrand prikuplja finansijske rezultate, uticaj na potrošače i snagu brendova. Na prvih deset pozicija uglavnom dominiraju tehnološke kompanije: Apple, Google, Amazon, Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedez Benz, Facebook i McDonalds.

Apple i Google su već šestu godinu zaredom na vrhu Interbrandove liste „najboljih globalnih brendova“. U izveštaju koji vrednuje brendove na temelju više kriterija kao što su finansijski rezultati, konkurentnost, uticaj na ponašanje potrošača i drugi, Apple se zadržao na vrhu lestvice uz procenu rasta vrednosti od 16%, tj. 200 milijardi dolara.

Google je takođe zabeležio porast od 10%, dosegnuvši rast od 155,5 miliona dolara, dok je Amazon napravio neverovatan skok od 56% i našao se na trećem mestu s rastom vrednosti od 100,7 miliona dolara. S druge strane, Facebook je zabeležio pad od 6%, i završio je na 9. mestu uz gubitak vrednosti od 45 miliona dolara.

Brendovi koji su u ovogodišnjem izveštaju zabeležili najznačajniji rast bili su već spomenuti Amazon, zatim Netflix (45%), Gucci (30%), Salesforce.com (23%) i Louis Vuitton (23%).

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!