Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Integrisana komunikacija danas je imperativ svake kampanje!

Ljiljana Radosavljević, menadžer komunikacija kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana, specijalno za Marketing mrežu govori koja tri trenda će obeležiti komunikaciju kompanije u 2016. godini, u kojoj su meri integrisane komunikacije danas važan deo strategija svake kompanije i šta su, po njenom mišljenju, ideje koje opstaju.

Koja tri trenda će obeležiti komunikaciju kompanije Marbo u 2016. godini i zašto?
Dok su komunikacijski ciljevi uglavnom konzistentni, pristup i način implementacije dramatično su se promenili u poslednjih nekoliko godina. Uzrok tome je i činjenica da se okolnosti menjaju – razvijaju se novi kanali i alati komunikacije, publika na druge načine apsorbuje sadržaje i postavlja nove lestvice u kvalitetu sadržaja koji konzumira, što utiče na trendove kojima se vodimo. Naša prednost je snaga globalne kompanije PepsiCo, pa trendove brže usvajamo i implementiramo.
S obzirom na snagu naših brendova – Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud – i liderske pozicije u gotovo svim kategorijama, za nas u kompaniji Marbo je najveći prioritet kontakt, odnosno dijalog sa potrošačima. Prisustvo kroz sve komunikacijske kanale i na svim nivoima, predstavlja kako trend, tako i izazov. Važno je da dijalog koji kreiramo bude kontinuiran i sa svim interesnim stranama i donosiocima odluka koje se odnose na sektor u kom poslujemo, te iako nije vidljivo krajnjem potrošaču u velikoj meri se odražava na kvalitet poslovanja i predstavlja važnu kariku u biznisu svih velikih tržišnih igrača.

Budući da je Marbo deo velike globalne kompanije Pepsico, u kojoj meri je neophodno da lokalna kompanija prati globalne standarde i trendove i na koji način komunikaciju prilagođavate lokalnom tržištu i potrošačima?
Poslovati u sastavu jedne od najvećih globalnih kompanija u sektoru robe široke potrošnje predstavlja izuzetan ekskluzivitet. Za lokalne kompanije to donosi benefit u svim segmentima poslovanja, a podjednako se odnosi i na oblast komunikacija. Globalne kampanje naravno imaju veliku atraktivnost i pružaju velike mogućnosti i lokalnim tržištima. Kod nas je odličan primer uspeh kampanja za brend Chipsy u kojima su glavni akteri Leo Messi i pevač Enrike Iglesijas. Naravno, poslovanje u okviru globalne kompanije olakšava pristup i implementaciju ovakvih kampanja. Ipak, mi imamo i veliku slobodu u kreiranju kampanja koje su prilagođene lokalnom tržištu i koje odgovaraju na potrebe naših potrošača, prateći trendove koji su dominantni na našem tržištu.

U kojoj su meri, po Vašem mišljenju, integrisane komunikacije danas važan deo strategija svake kompanije? Možemo li danas uopšte da razmišljamo o single channel kampanjama?
Integrisana komunikacija danas je imperativ svake kampanje. Izazov je da prepoznajemo nova mesta – kanale gde se naši potrošači okupljaju i da razumemo nove, virtuelne, potrebe. Kada je reč o taktičkim projektima sa usko targetiranim ciljevima, tada ima smisla voditi se single channel kampanjama.

Možete li da izdvojite dve Marbo-Pepsico integrisane kampanje koje su, po Vašem mišljenju, obeležile prethodne godine i imale odlične rezultate?
Kada je reč o integrisanim kampanjama koje smo implementirali, svakako bih izdvojila kampanju sa fudbalerom Lionelom Messijem za brend Chipsy, a koju prati i sponzorstvo UEFA Lige šampiona, prestižnog evropskog klupskog takmičenja. PepsiCo je udržio snage sa UEFA Ligom šampiona u 2015. godini, što je predstavljalo jedinstvenu priliku za interakciju sa potrošačima kroz kanale poput najuticajnijih medija do polica na prodajnim mestima. Takođe, istakla bih i lokalnu kampanju za brend Pardon, gde od ove godine imamo i nove aktere, glumce Bojanu Ordinarčev i Petra Strugara. Ujedno reč je i o kampanji koja otvara još mnogo prostora i prilika za razvoj, tako da novitete svakako tek očekujemo.

Šta su, po Vašem mišljenju, ideje koje opstaju?
Opstaju samo one ideje koje odgovaraju na stvarne potrebe potrošača i koje iskrenim pristupom stupaju u komunikaciju, kreirajući snažnu i lojalnu vezu. To je jedini ispravan način za uspeh.

Kompanija Marbo Product podržala je festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2016, koji se održava 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!