Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Inovativnost u marketingu ne znači ludost, već kreiranje rešenja koja imaju svoj biznis cilj!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Branka Rađen, Brand Manager, Infostud 3.

U kojoj meri su danas kompanije u Srbiji spremne na inovacije?
S obzirom na naše tržište, rekla bih da su kompanije su u velikoj meri spreme i hrabre da urade nešto drugačije, da se pomeraju napred i predstave novi način i rešenja.

Infostud je kompanija koja je uvek spremna za inovacije, jer smo i po prirodi takvi, pratimo trendove i potrebe, isti je slučaj sa većinom kompanija sa kojima sarađujem.

Šta konkretno znači inovativna marketinška komunikacija?
Inovativnost koja menja svet su jako retke, ali u marketing komunikaciji je neophodno da budemo stalno inovativni kako bi rasli i razvijali naš brend, proizdvod ili uslugu.. Inovativnost u marketinškoj komunikaciji ne znači ludost, već kreiranje novih rešenja i trendova koja imaju svoj biznis cilj, suštinsku promenu i potpuno nove odgovore ili rešenja za neki problema.

Tehnologija se brzo razvija, korisnici se menjaju, samim tim sve je uslovilo i novi način komunikacije sa korisnicima i lakše se povezujemo, bolje se poznajemo, brže i jeftinije testiramo… što nam daje mogućnost na inovativne pristupe u komunikaciji i neka nova rešenja.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKLABLE stručnjaci, su jako retki, a danas znači da je neko vizionar, strateg, prilagodljiv i uvek spreman da se pilagodi i transformiše novim potrebama tržišta i isokrisite prilike. Uglavnom su i izuzetan lideri, mentori i motivatori kako bi sproveli svoje strategije. Uvek idu napred, unapređuju i imaju nova rešenja i inspirišuću energiju.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Tokom svih ovih godina bilo je zaista jako puno uspeha, padova isto, najponosnija sam na organizaciju konferencije HR Experience, 2018 godine, u roku od mesec dana od 0. Rezultat je bio sajajan program sa stranim predavačima, puna sala HR stručnjaka i odlična organizacija samog eventa.

Ponosna jer smo ispunili potrebu kompanije, pokazali da možemo, pozicionirali se za sve naredne godine. Da li bih ponovo to uradila, u ovom roku, ne.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!