Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

I Heineken štedi!

Recesija je primorala holandsku kompaniju Hajneken da razblaži jedno od najpoznatijih piva u Velikoj Britaniji – John Smiths, sa 3,8 posto alkohola na 3,6 posto. Smanjenjem alkohola u pivu, kompanija će na godišnjem nivou uštedeti oko osam miliona evra pošto se za piva sa manjim procentom alkohola plaća manji porez, prenosi britanski Gardijan.
Iz Hajnekena tvrde da smanjenje alkohola u pivu za 0,2 posto neće promeniti njegov kvalitet i ukus, ali će pomoći kompaniji da uštedi velike količine novca koje može da uloži u marketing i razvoj pivara. Gardijan piše da holandski brend nije jedini koji je morao da se prilagodi uslovima teške finansijske klime.
Pojedini slatkiši, poput čokoladica Mars i Snikers, sada dolaze u pakovanjima manje gramaže nego ranije, a proizvođači tvrde da je ovaj zaokret napravljen kao reakcija na problem gojaznosti.

Izvor: Novi Magazin

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!