Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I Heineken štedi!

Recesija je primorala holandsku kompaniju Hajneken da razblaži jedno od najpoznatijih piva u Velikoj Britaniji – John Smiths, sa 3,8 posto alkohola na 3,6 posto. Smanjenjem alkohola u pivu, kompanija će na godišnjem nivou uštedeti oko osam miliona evra pošto se za piva sa manjim procentom alkohola plaća manji porez, prenosi britanski Gardijan.
Iz Hajnekena tvrde da smanjenje alkohola u pivu za 0,2 posto neće promeniti njegov kvalitet i ukus, ali će pomoći kompaniji da uštedi velike količine novca koje može da uloži u marketing i razvoj pivara. Gardijan piše da holandski brend nije jedini koji je morao da se prilagodi uslovima teške finansijske klime.
Pojedini slatkiši, poput čokoladica Mars i Snikers, sada dolaze u pakovanjima manje gramaže nego ranije, a proizvođači tvrde da je ovaj zaokret napravljen kao reakcija na problem gojaznosti.

Izvor: Novi Magazin

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!