today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hrabri brendovi usmeravaju svoje vrednosti ka održivom poslovanju

Marketing mreža pokrenula je seriju intervjua sa direktorima marketinga i komunikacija najvećih kompanija u Srbiji. Danas objavljujemo intervju sa Goranom Stuparom, ekspertom za korporativne poslove kompanije HEINEKEN Srbija.

Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018. godini ? U kom smeru bi trebalo da se transformišu brendovi imajući u vidu da živimo i radimo u hiper-personalnoj eri?
Pričati o transformaciji u digitalnoj eri je čist pleonazam. Kontinurano se pronalaze novi alati, kanali komunikacije, modusi poslovanja i načini targetiranja potrošača pomoću kojih im se nudi upravo ono što im treba, i to u svakom trenutku. U tom smislu, ne treba da se transformiše brend kao takav, već njegova komunikacija i sadržaj moraju da se prilagode različitim ciljnim grupama i u potpunosti iskoriste potencijale marketinških kanala.

Šta su, po Vašem mišljenju, hrabri brendovi? Možete li da navedete primer…
Hrabri brendovi kreiraju strategiju i usmeravaju svoje vrednosti u pravcu održivog i odgovornog poslovanja. U cilju povećanja svesti o značaju odgovorne konzumacije kompanija HEINEKEN je pokrenula niz akcija i kampanja. Kada je Heineken® postao globalni partner Formule 1®, centralno mesto u partnerstvu zauzela je poruka o odgovornoj konzumaciji. Efektan reklamni spot koji je usledio, a u kojem čuveni as Formule 1® Ser Džeki Stjuart odbija da popije Heineken pivo jer vozi, potvrdio je hrabrost kompanije i brenda i najavio globalnu kampanju „When you drive, never drink“.

Kako da potrošač zavoli, doživi, prati i razume vaš brend?
Potrošača treba izazvati znatiželjom, probuditi mu maštu i inspirisati ga. Ako to uspete zaveli ste ga, ali na kratko, jer je nadalje potrebno da ga motivišete da proba vaš proizvod ili uslugu. Danas se motivacija gradi originalnim i autentičnim sadržajem kroz koji potrošači mogu da se identifikuju, koji ih stimuliše i inspiriše na različitim nivoima da zavole i “zaprate” vaš brend. Jedan od takvih brendova iz portfolija kompanija HEINEKEN Srbija je Zaječarsko, koje su domaći potrošači dve godine za redom proglasili omiljenim pivom u Srbiji, što nas čini posebno ponosnim.

Kada je pravi trenutak za eksperiment i kampanju na granici rizika?
Uvek je vreme za eksperimentisanje u sredini gde je dobro postavljena osnova, gde postoji poverenje između brenda i tržišta uz neosporan kvalitet. Najveća inovacija kompanije HEINEKEN u poslednjih 144 godine je Heineken® 0.0 bezalkoholno pivo, koje je sa jedne strane u skladu sa rastućim trendom umerene i odgovorne konzumacije, koju kompanija aktivno promoviše, dok istovremeno pruža isti užitak i vrhunski doživljaj ispijanja piva. Najznačajnija Heineken® inovacija biće predstavljena na originalan način i potrošačima u Srbiji, kroz sve kanale komunikacije u okviru naše integrisane 360 kampanje koja počinje 15. februara 2018.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Sve zarade, procenti, prihodi, bonusi i slično, gube smisao ukoliko ne postoji šira slika u kojoj su održivo poslovanje, briga o potrošaču i zaposlenima prožeti u svim delovima poslovne strategije. Postojanje svesti o važnosti očuvanja životne okoline, sigurnosti na radu i značaja ulaganja u lokalnu sredinu i društveno odgovorne projekte je preduslov za formiranje strategije odgovornog poslovanja.
Primer za to je nacionalna kampanja „Otvorimo zajedno Narodni muzej“, koju je pokrenula kompanija HEINEKEN Srbija kroz brend Zaječarsko, a u okviru koje će potrošači širom Srbije kupovinom specijalnog izdanja limenki doprineti prikupljanju sredstava potrebnih za obnovu Narodnog muzeja u Beogradu. Danas svaka kompanija koja računa na dugoročan uspeh mora da insistira na održivom poslovanju i bude spremna da na tom putu istraje.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,78 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!