Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Honda – brend godine

Prema objavljenim rezultatima istraživanja tržišta kompanije Harris Poll EquiTrend®, za 2012. godinu, Honda je dobila priznanje „Brend godine“ u kategoriji „ Automobili iz masovne proizvodnje“.
Ispitivani su najvažniji aspekti brendova kao što su: prepoznatljivost od strane kupaca, kvalitet, razmatranje prilikom kupovine, kao jačina svih drugih veza koje su brendovi uspostavili sa kupcima. Studija Harris Poll EquiTrend® obuhvatila je mišljenja hiljada američkih potrošača o različitim brendovima.
„Ova studija pružila je jake dokaze da brend Honda nastavlja tradiciju visokepozicioniranosti po mišljenju američkih potrošača“, rekao je Mike Accavitti, podpresednik marketing divizije Honda Amerika. „Kombinacija jakog brenda i dolazećih novih modela doneće dodatni snažan rast za nas ove godine“.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!