Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Heineken u potrazi za globalnom medijskom agencijom

SVET – Heineken kreće u potragu za agencijom koja će upravljati globalnim planiranjem i zakupom medija za ovog, trećeg po veličini proizvođača piva u svetu, piše M&M Global.

Kompanija Heineken radi sa Starcom Mediavest Grupom od 2012. godine, kada su objedinjili poslove koje je ranije radilo 14 agencija širom sveta u jedinstveni odnos s Publicis Groupe medijskom mrežom. Kada je SMG 2012. godine pobedio WPP-ov Mindshare i osvojio ovaj posao, globalno trošenje na oglašavanje kompanije Heineken bilo je procenjeno na 335 miliona dolara.

AAR Partners London vodi ovaj tender za novog partnera, na čelu koje je Gregory Kukolj, Heinekenov globalni šef za medije i digital. Kukolj, koji se pridružio Heinekenu neposredno pred izbor SMG-a pre četiri godine, rekao je da su u potrazi za agencijom koja ima komplementarne veštine i geografski doseg onima SMG-a. Kukolj je takođe dodao da će Heineken nastaviti da radi sa SMG-om na 30 tržišta gde ima postojeći odnos sa ovom agencijom.

Više informacija na mandmglobal.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!