Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Heineken slavi moć dizajna kroz društveno povezivanje

Heineken je napravio uži izbor u kojem se nalaze tri prvoplasirana dizajnerska rešenja za bocu koje će se naći u finalu konkursa Limited Edition Design Challenge. Odluka je doneta posle sastanka internacionalnog žirija, održanog u specijalnoj pop up galeriji u Njujorku, koji je pregledao preko stotinu odabranih radova. U prvih sto svoje mesto je našlo jedanaest predstavnika Srbije, a Stefan Pilipović iz Beograda u paru sa Fabiom Kansiolom iz Barija obezbedio je plasman u prva tri para.
Ovo globalno takmičenje, organizovano je u cilju izbora vrhunskog dizajna za bocu povodom 140. godišnjice Heinekena, privuklo je preko 30 hiljada umetnika iz više od 100 država da posete i prijave se na Heineken Fejsbuk stranu www.yourfuturebottle.com. Stranica je bila svojevrsna online galerija preko koje su pozvani mladi i dizajneri bez iskustva da prijave svoja dizajnerska rešenja, povežu se sa potpunim strancima i da kao par kreiraju svoju bocu. Svaki par je trebalo da pokaze kako će se ljudi spajati u narednih 140 godina.

Parovi čija su dizajnerska rešenja ušla u uži izbor su:
Rej Muniz, Portoriko i Gustav Tomsani, Mađarska
Stefan Pilipović, Srbija i Fabio Kansiola, Italija
Rodolfo Kusulas, Meksiko i Li Danford, Australija.

Pobednički dizajn će krajem marta biti otkriven preko multi – skajp prezentacije na kojoj će finalisti žiriju pokazati svoje radove. Pobednički par će svoj dizajn videti u okviru ekskluzivnog Limited Edition pakovanja koje će se naći u prodaji od decembra 2012. povodom 140. rođendana Heinekena.

Pogledajte dan izbora uživo:

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!