today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Globalno tržište pametnih telefona u 2018. dostiglo vrednost od 522 milijarde dolara!

SVET – Globalno tržište pametnih telefona poraslo je za 5% u 2018., dosegnuvši ukupni promet od 522 milijarde dolara čime je potvrdilo svoj status najvažnijih uređaja u segmentu tehničkih proizvoda široke potrošnje.

Ali ipak, sama potražnja za pametnim telefonima protekle godine je opala, pa je 2018. godine prodato 1,44 milijarde uređaja, što je za 3% manje nego 2017, navodi se u istraživanju agencije GfK.

Za 2019. godinu GFK očekuje i niži rast tržišta od oko 1%, jer podaci za četvrto tromesečje 2018. pokazuju sličan trend, sa oko 375 miliona pametnih telefona prodatih u svetu, u ukupnoj vrednosti od 144 milijarde dolara, što je pad od 7% u odnosu na isti period u 2017.

Prema istraživanju GFK, oko 12% pametnih telefona prodatih protekle godine su imali cenu veću od 800$ (7% više nego 2017.). Medium segment uređaja od 150-400 dolara i protekle godine predstavljao je bojno polje brojnih konkurenata, te se u ovom segmentu prodalo 46% ukupno prodatih pametnih telefona globalno (rast od 2% u odnosu na 2017.).

Ono što koči i usporava rast tržišta pametnih telefona je nedostatak istinski značajnih inovacija, čime je produžen životni vek trenutno dostupnih telefona jer korisnici ne vide prednosti zamene za novije modele.

Istraživanje GFK je pokazalo i da se navike i želje potrošača mijenjaju, pa tako prosečan potrošač sve češće preferira posedovati manji broj, ali kvalitetnije proizvode, za koje su spremni platiti višu cenu. S druge strane, danas se iskustva smatraju važnijima od samog posedovanja dobara, pa inovacije poput veće memorije, većeg ekrana ili bolje kamere više nisu dovoljne da osvoje potrošača.

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!