Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Globalna kreativna elita na festivalu KAKTUS by 1664 Blanc!

Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci i ove godine biće predavači na osmom po redu festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS by 1664 Blanc, koji će biti održan 1. i 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd, pod sloganom „Samorefleksija“.

Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2022 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Među glavnim predavačima ove godine nalaze se i IWO ZAKOWSKI, Global Head of Brand Marketing, Burger King; MILOŠ OBRADOVIĆ, Global Executive Creative Director, LePub Amsterdam / Publicis Italy; NIKOLA MARAVIĆ, Global Marketing Director, Carlsberg Group i JOLANTA STRYJCZAK, Head of Communication & Public Relations, Xiaomi CEE & Nordic Region.

Tokom dva dana kvalitetnog programa, učesnicima festivala predstaviće se i JAMES CROSS, Founder & Creative Director, Meanwhile (UK); KRISZTIÁN ZVARA, International Strategy Director, PHD Global Business; VLADIMIR MILIVOJEVIĆ BOOGIE, Photographer, Serbia/USA; SERGIO SPACCAVENTO, Chief Creative Officer, Digitouch (Italy); SANJA DIMITRIJEVIĆ, Client Service Director, We Are Social (Germany) i SENAD KULENOVIĆ, Managing Partner, Agilcon, Hrvatska.

Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija, a jedna od njih biće na temu New Literacy, New Advertisers’ Responsibility (powered by USAID Srbija, Propulsion i CIPE), u okviru koje će govoriti DARKO SOKOVIĆ, Managing Partner, Strategy & Development, Propulsion; VANJA VAGIĆ, Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS; IVA GAJIĆ, Direktor za odnose s javnošću, SBB i CHRIS HAJECKI, Director of Ads for News, Internews.

Pored konferencijskog dela festivala, biće upriličena i promocija četvrtog izdanja publikacije ADBOOKA, kao i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2022, KAKTUS Talents (powered by SBB) i KAKTUS All Stars.

Biografije predavača dostupne su na sajtu https://kaktus.rs/

Festival KAKTUS 2022 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Jaffa Crvenka, Philip Morris International, Atlantic Štark, Galenika, Infostud, Grand kafa. Platinum sponzor festivala je 1664 Blanc, zlatni sponzor festivala je SBB, srebrni sponzori su Forma Ideale, Mars, L’Oreal i MPC Properties, dok su ove godine bronzani sponzori kompanije Coca-Cola HBC, Frikom, Imlek i Xiaomi Balkan. Prijatelji festivala su USAID Srbija, Propulsion i CIPE. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali i Nova Communications, Real Grupa RGS i Represent System.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!