today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Glasno govorimo o temama koje se tiču žena

Potrošači danas očekuju od brendova mnogo više nego što je to bilo u vreme „Mad Men“ ere, booma industrije 60-ih ili 80-ih godina, ali i mnogo više nego pre samo dve godine. I, to je nesumnjivo dobro!

Briga o zaposlenima, o životnoj okolini, životinjama, sastojcima proizvoda, amabalaži – sve su to očekivanja koja potrošači sa pravom imaju od kompanija i brendova. I, ne samo da imaju očekivanja, već insistiraju da kompanije u praksi dokažu svoje društveno odgovorno poslovanje.

Dobra vest je da i na našem tržištu, u regionu i Srbiji sve više brendova privlači potrošače, ne samo svojim kvalitetom i „super cool“ kampanjom, već i angažovanjem oko važnih društvenih i socijalnih pitanja, odgovarajući na izazove savremenog društva. Kompanija Avon definitivno je jedna od njih.

Avon već 135 godina ima jasnu misiju – osnaživanje žena. Sa ciljem da poboljšamo kvalitet života žena i doprinesemo njihovom jačanju, svoju društveno odgovornu strategiju baziramo na pitanjima koja su od vitalnog značaja za njihovo zdravlje, ravnopravnost, bezbednost i finansijsku sigurnost.

Postavljene ciljeve već dugi niz godina realizujemo u okviru „Akcije za borbu protiv raka dojke“ i projekta „Reci NE nasilju nad ženama“. U okviru njih uručili smo vredne donacije za nabavku medicinske opreme, ali i doprineli podizanju svesti o ovim temama u javnosti i podržali organizacije koje svakodnevnim radom doprinose konkretnom rešavanju problema.

Kao uspešna kompanija svoju strategiju zasnivamo na poslovanju koje je odgovorno prema čitavoj zajednici u kojoj poslujemo. Svesni smo značaja očuvanja životne okoline i brige o zajednici u kojoj živimo. Zato 77% naše ambalaže već sada može da se reciklira, kompostira i ponovo koristi, a cilj nam je da do 2030. godine koristimo 20% manje ambalažnog materijala i da 100% naše ambalaže bude za višekratnu upotrebu.

Kada je dobrobit životinja u pitanju, a to je jedna od najvažnijih tema u našoj industriji, važno je da naglasim da Avon ne testira proizvode na životinjama ni na jednom tržištu u svetu.

Avon je snažan, smeo i inkluzivan brend, koji se bavi lepotom na drugačiji način. Imamo preko 750 patenata, više od 300 nagrada za proizvode u prethodnih nekoliko godina, ali i dalje nastavljamo da stvaramo inovacije i razvijamo se. Posvećeni smo daljem ulaganju u istraživanje, razvoj proizvoda i ljudi. I u budućnosti ćemo se truditi da pokrećemo promene i glasno govorimo o temama i problemima koji se tiču žena u Srbiji, regionu i širom sveta.

I za kraj, da, svakodnevno razgovaramo sa našim potrošačima i oni su nam jasno rekli – pored omiljenih brendova parfema i make-up Avon proizvoda, veliki je broj ljubiteljki i ljubitelja Avona baš zbog brige o lokalnoj zajednici, pre svega brige o ženama.

Zato želimo da Avon ne bude najbolja kozmetička kompanija na svetu, već najbolja kozmetička kompanija za svet!

Za Mark Club tekst napisala:
Milica Savinšek, PR & Advertising Supervisor Adriatic, AVON

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!