Formula koja ostavlja trag!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Ljiljana Radosavljević, Menadžer javnih politika i korporativnih komunikacija kompanije Marbo Product, članice PepsiCo grupe.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
U vremenu u kom je sve instant i kratkog daha, gde se vesti smenjuju iz minuta u minut, a svaka od njih ne traje ni nekoliko dana, biti uspešan je imperativ. Rekla bih da je preduslov za uspeh istrajnost i ravnoteža između ostvarivanja materijalnog i rada na duhovnom oplemenjivanju.

Tržište marketinga i komunikacija je veoma dinamično, pa što da ne kažemo i stresno. Izuzetno je izazovno baviti se ovom profesijom veoma dugo, ali ukoliko uspete da održite iste kriterijume tokom godina rada, ostvarili ste prvi preduslov za prepoznavanje. Na duže staze.

Verujem da bi druga komponenta ove formula, bila dobra reputacija, ono po čemu vas kolege prepoznaju. Profesionalnost, etičnost i doslednost u poslu. Tek kao kruna dolaze velike, značajne, kreativne kampanje i projekti kojima se pomeraju granice naše profesije. Verujem da svaka od navednih stavki ne može jedna bez druge, a tek kada ih ostvarimo u adekvatnoj proporciji možemo reći da smo ostavili trag, odnosno da trajemo.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Raditi u multinacionalnim kompanijama poput kompanije PepsiCo, koja polazeći od svojih globalnih praksi, i lokalno neguje rolu komunikacijskih stručnjaka, velika je sreća. U našoj kompaniji globalno, kolege na ovoj poziciji predstavljaju važne članove svog tima i nezamenljive konsultante u donošenju poslovnih odluka.
I takav položaj eksperata za komuniciranje potpuno je opravdan sa stanovišta modernih komunikacija. Ne mali broj puta smo bili svedoci kako kampanje mogu otići u pogrešnom smeru onda kada evidentno nisu sagledani svi tržišni aspekti komuniciranja ili, s druge strane, kako glatko mogu proći onda kada su uzeti u obzir svi potencijalni uticaji. Doprinos komunikacijskih stručnjaka možda nije uvek u prvom planu, ali kada generišete odličnu vidljivost i rezultate, znamo da iza takve kampanje stoji doprinos stručnjaka za komuniciranje.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Važno je nagraditi istrajnost, ali je važno i izdvojiti one koji iz godine u godinu postavljaju standarde i svojim doprinosom ovu profesiju guraju napred. To nije samo podstrek za dobitnike priznanja, to je i potvrda struke i motiv za sve one koji su na početku svoje profesije da nađu vrednosti kojima streme.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari