InStore magazin 24. novembra organizuje regionalni FMCG Summit, koji se ove godine po treći put održava u Beogradu.
„I ove godine smo se potrudili da ispratimo najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelne trendove u FMCG industriji, ali i da zavirimo u budućnost, i da vidimo koje su to promene na vidiku“, kažu organizatori.
U kreiranje programa uključili smo važne igrače iz FMCG sektora u regionu. Zajedno smo definisali teme koje će biti posebno važne u narednom periodu, a na koje će se, kroz prezentacije, osvrnuti 13 vrhunskih govornika i 4 učesnika okruglog stola.
Ključne teme:
- potrošač kao centar poslovanja
- definicija prodajne strategije
- strateško planiranje asortimana
- aktuelni trendovi u FMCG industriji
- tradicionalna trgovina u fokusu
Neki od govornika su:
- Vojin Starčević, predsednik, Unisol grupa
- Marijana Agić Molnar, direktor Gfk, Srbija
- Marijana Kristić, direktor sektora BI i CRM, Mercator-S
- Cveta Jović, Target Group Manager, Bakery Metro Cash & Carry d.o.o. Beograd
- Dragan Vojvodić, CEO Sandler Training
- Ivan Grujović, Senior Sales Executive at SAP Hybris South East Europe
- John Kyritsis, generalni direktor, Delhaize Serbia
- Aleksanda Simić, Retailer Services Executive, Nielsen Srbija
- Filip Luneski, On Trade & Category Manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors
- Aleš Mozetič, predsednik Uprave, Don Don
- Jon Wright, Europe Middle East & Africa Region Manager, IGD Velika Britanija
- Marija Gardžić, direktor sektora za ljudske resurse, PTP DIS
- Dejan Radosavljević, direktor istraživanja, Ipsos
Učesnici okruglog stola:
- Dragomir Kostić, generalni direktor, Atlantic Brands
- Andrey Dvoychenkov, generalni direktor, Nielsen Adriatics
- Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor, Gomex
Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.fmcg-summit.rs