today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

FMCG Summit 24. novembra u Beogradu!

InStore magazin 24. novembra organizuje regionalni FMCG Summit, koji se ove godine po treći put održava u Beogradu.

„I ove godine smo se potrudili da ispratimo najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, aktuelne trendove u FMCG industriji, ali i da zavirimo u budućnost, i da vidimo koje su to promene na vidiku“, kažu organizatori.

U kreiranje programa uključili smo važne igrače iz FMCG sektora u regionu. Zajedno smo definisali teme koje će biti posebno važne u narednom periodu, a na koje će se, kroz prezentacije, osvrnuti 13 vrhunskih govornika i 4 učesnika okruglog stola.

Ključne teme:

  • potrošač kao centar poslovanja
  • definicija prodajne strategije
  • strateško planiranje asortimana
  • aktuelni trendovi u FMCG industriji
  • tradicionalna trgovina u fokusu

Neki od govornika su:

  • Vojin Starčević, predsednik, Unisol grupa
  • Marijana Agić Molnar, direktor Gfk, Srbija
  • Marijana Kristić, direktor sektora BI i CRM, Mercator-S
  • Cveta Jović, Target Group Manager, Bakery Metro Cash & Carry d.o.o. Beograd
  • Dragan Vojvodić, CEO Sandler Training
  • Ivan Grujović, Senior Sales Executive at SAP Hybris South East Europe
  • John Kyritsis, generalni direktor, Delhaize Serbia
  • Aleksanda Simić, Retailer Services Executive, Nielsen Srbija
  • Filip Luneski, On Trade & Category Manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors
  • Aleš Mozetič, predsednik Uprave, Don Don
  • Jon Wright, Europe Middle East & Africa Region Manager, IGD Velika Britanija
  • Marija Gardžić, direktor sektora za ljudske resurse, PTP DIS
  • Dejan Radosavljević, direktor istraživanja, Ipsos

Učesnici okruglog stola:

  • Dragomir Kostić, generalni direktor, Atlantic Brands
  • Andrey Dvoychenkov, generalni direktor, Nielsen Adriatics
  • Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor, Gomex

Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.fmcg-summit.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!