today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Filantropija postoji i u krizi

Šta je društveno odgovorno poslovanje, ko se njime bavi i kakvi su trendovi. Ovo su bile teme o kojima se razgovaralo na trećem Forumu CSR. U organizaciji Foruma poslovnih lidera i Smart kolektiva na jednom mestu našli su se predstavnici vodećih kompanija u Srbiji, državnih institucija, međunarodnih i civilnih organizacija, da bi razmenili iskustva i poboljšali saradnju na polju društveno odgovornog poslovanja.
Bilo je reči i o filantropiji, pojavi da se vlade, kompanije i pojedinci susreću u stvaranju boljeg društva. U Srbiji je iz godine u godinu sve veće interesovanje za ovu vrstu kooperativne saradnje. Na otvaranju konferencije govorili su Frederik Kuen, predsednik Foruma poslovnih lidera i predsednik Izvršnog odbora Societe General Banke.
„CSR forum jedinstvena prilika da kompanije članice FPL predstave dostignuća i rezultate brojnih aktivnosti sprovedenih tokom godine, kao što su volontiranje zaposlenih, podrška preduzetništvu mladih i očuvanju životne sredine. Još važnije je to što CSR forum kompanijama pruža mogućnost za uspostavljanje saradnje sa javnim i civilnim sektorom, predstavnicima međunarodnih organizacija, sa kojima delimo opredeljenje za održivu budućnost, što može da se postigne samo kroz međusektorska partnerstva“.
Jedan od lepših primera filantropije je akcija Fonda B92 “Bitka za bebe”, koja je uspela da objedini najširi mogući front na nacionalnom i međunarodnom nivou u solidarnosti, i to u vreme krize. „Veoma mi je drago da pored toga što je akcija proglašena vrlo uspešnom i pored toga što postoji njen uticaj na građane Srbije ali i druge zemlje, uspela da aktivira kompanije koje nikad do tad nisu nisu donirale humanitarnoj akciji, stvarajući osecaj solidarnosti i duštveno odgovornog odnosa prema društvu.“
Konferencija Foruma o društveno odgovornom poslovanju je upotpunjena Sajmom partnerstva i Izložbom fotografija društveno odgovornih aktivnosti. Na sajmu su predstavljena preduzeća koja objedinjuju socijalno ugrožene, kao i neprofitne organizacije koje zapošljavaju volontere.

Izvor: B92

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!