today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Fića nacionale: nekada i sada

Na sajmu automobila u Ženevi kompanija Fijat predstavila je novi model 500l, na istom mestu gde je davne 1955. godine promovisano posleratno italijansko ekonomsko čudo – model 600. Priča na ovim prostorima je počela 1956. godine, kada je proširenjem ugovora sa Fijatom iz kragujevačke fabrike na jugoslovenske puteve krenuo model Zastava 750. Do 1985. je napravljeno više od 920 hiljada primeraka automobila, koji je, preračunato u današnji novac, u to doba koštao približno između 6.500 i 7.000 evra.
Nezvanično proglašen kao “nacionalna klasa”, auto je imao dvoje vrata i četvorotaktni motor sa četiri cilindra i zapreminom od 767 i 848 kubika. Dužine 3,3 metra, širine 1,8 i visine 1,4 metra bio je koncipiran kao mali gradski, o čemu svedoči i ukupna težina modela do 640 kilograma.
Kako su najavili proizvođači, model današnjice koštaće oko 16 hiljada evra, a proizvodiće se od leta u dve benzinske verzije i jednoj sa dizel motorom. Ima pet sedišta, dugačak je 4,14 metara, širok 1,78, a visok 1,66 metara.

Kako je izgledao nekada …

A kako izgleda sada …

Izvor: Telegraf.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!