Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Fabrica i Hyper Island u Bitef teatru

Dva vodeća svetska edukativna centra iz polja kreativnosti, dizajna i komunikacija – Fabrica i Hyper Island – predstaviće se kroz predavanja Sam Barona i Jon Barnesa u četvrtak, 22. septembra od 19 h u Bitef teatru, kao deo programa konferencije “How Work Works” koju organizuje Nova Iskra u okviru projekta European Creative Hubs Network.

Fabrica (www.fabrica.it) je centar za istraživanje komunikacija koji je 1994. godine osnovala Benetton grupa, i koji je tokom proteklih 20 godina ugostio brojne mlade, talentovane kreativce koji su sarađivali i učili sa svetski priznatim autorima i dizajnerima. Fabrica je jedinstvena obrazovna institucija u svetu, locirana u prelepom kompleksu u blizini Venecije koji je projektovao čuveni japanski arhitekta Tadao Ando.

Pored edukacije, Fabrica radi na konceptualnim projektima u domenu dizajna i komunikacija, i sarađuje sa globalnim kompanijama, na projektima koji su imali zapažena predstavljanja na svetskim sajmovima i u muzejima posvećenim dizajnu. Nedavno je održan i “Fabrica Reunion”, kada su se okupili bivši studenti i predavači Fabrice, i pokazali da su neka od najeminentnijih imena u savremenom dizajnu vezana za ovo ime.

Sam Baron je kreativni direktor u Fabrici. Po obrazovanju je industrijski dizajner, a studirao je na akademijama u Sent Etjenu i Parizu. Kao nezavisni dizajner i konsultant sarađivao je sa kompanijama kao što su Benetton, Luis Vuitton, L’Oreal, Vista Alegre i druge. Posebno radi na projektma dizajna izložbi i enterijerima, sa prepoznatljivim pristupom koji kombinuje umetnički i dizajnerski pristup. Filip Stark ga je 2010. godine svrstao među “deset dizajnera koji će obeležiti narednu deceniju”. Od 2006. godine vodi dizajn studio u okviru Fabrice. U okviru ovog program održaće predavanje naslovljeno From Inside to Outside and Back i predstaviti metodolgije rada i najznačajnije projekte koji su realizovani u okviru Fabrica centra tokom poslednjih godina.

Hyper Island (www.hyperisland.com), sa druge strane, će predstavljati Jon Barnes, član tima zadužen za strateška partnerstva. U svom predavanju From Hiearchies to #Hashtags osvrnuće se na prilike u kojima funkcionišu savremene organizacije i timovi, i kako krenuti u susret digitalnim i drugim izazovima pred kojima se nalazimo, kako bi razvili kvalitetnu, uspešnu i efikasnu organizacionu kulturu. Jon je posvećen “redizajniranju organizacija” i često govori na konferencijama, pored predavačkog angažmana na fakultetu HEC u Parizu. Trenutno priprema knjigu (democracy)2: what if the internet had been invented before democracy.

Hyper Island je jedna od vodećih inovativnih edukativnih organizacija – koja svoje centre ima u Stokholmu, Singapuru, Mančesteru, Sao Paolu i drugim gradovima – i nudi intenzivne kurseve i studijske programe koji se razvijaju kroz blisku saradnju sa kompanijama, a bave se temama kao što su dizajn iskustva, kreativa u digitalnim medijima, digitalni menadžment, data strategije, digitalni biznis, liderstvo u digitalnom dobu i mnoge druge.

Ovaj program je otvoren za zainteresovanu publiku, ali zbog veoma ograničenih kapaciteta i velikog broja delgata, neophodno je registrovati se putem linka – http://goo.gl/PYu0Py
najkasnije do utorka, 20. septembra u podne. Bitef teatar će moći da primi najviše 50 posetilaca koji se prijave na ovaj način, pa sama prijava ne garantuje prisustvo događaju. Svi prijavljeni će biti informisani o tome da li su obezbedili svoje prisustvo programu u sredu 21. Septembra u 19 h, a prvenstvo izbora imaće prvih 50 prijava.

Program Hyperisland meets Fabrica deo je međunarodne konferencije How Work Works, koju Nova Iskra organizuje u periodu 22-24. septembra, uz učešće oko 100 vodećih organizacija iz domena kreativnih industrija i kulture iz više od 20 evropskih zemalja. Konferencija se odvija u okviru projekta European Creative Hubs Network, koji je inicirao odsek za kreativnu ekonomiju British Council-a, a u kome Nova Iskra učestvuje zajedno sa partnerima iz Grčke, Španije, Nemačke, Belgije i Velike Britanije. Projekat finansijski podržava Evropska komisija, a konferenciju u Beogradu i Ministarstvo kulture i medija Republike Srbije.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!