today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Fabrica i Hyper Island u Bitef teatru

Dva vodeća svetska edukativna centra iz polja kreativnosti, dizajna i komunikacija – Fabrica i Hyper Island – predstaviće se kroz predavanja Sam Barona i Jon Barnesa u četvrtak, 22. septembra od 19 h u Bitef teatru, kao deo programa konferencije “How Work Works” koju organizuje Nova Iskra u okviru projekta European Creative Hubs Network.

Fabrica (www.fabrica.it) je centar za istraživanje komunikacija koji je 1994. godine osnovala Benetton grupa, i koji je tokom proteklih 20 godina ugostio brojne mlade, talentovane kreativce koji su sarađivali i učili sa svetski priznatim autorima i dizajnerima. Fabrica je jedinstvena obrazovna institucija u svetu, locirana u prelepom kompleksu u blizini Venecije koji je projektovao čuveni japanski arhitekta Tadao Ando.

Pored edukacije, Fabrica radi na konceptualnim projektima u domenu dizajna i komunikacija, i sarađuje sa globalnim kompanijama, na projektima koji su imali zapažena predstavljanja na svetskim sajmovima i u muzejima posvećenim dizajnu. Nedavno je održan i “Fabrica Reunion”, kada su se okupili bivši studenti i predavači Fabrice, i pokazali da su neka od najeminentnijih imena u savremenom dizajnu vezana za ovo ime.

Sam Baron je kreativni direktor u Fabrici. Po obrazovanju je industrijski dizajner, a studirao je na akademijama u Sent Etjenu i Parizu. Kao nezavisni dizajner i konsultant sarađivao je sa kompanijama kao što su Benetton, Luis Vuitton, L’Oreal, Vista Alegre i druge. Posebno radi na projektma dizajna izložbi i enterijerima, sa prepoznatljivim pristupom koji kombinuje umetnički i dizajnerski pristup. Filip Stark ga je 2010. godine svrstao među “deset dizajnera koji će obeležiti narednu deceniju”. Od 2006. godine vodi dizajn studio u okviru Fabrice. U okviru ovog program održaće predavanje naslovljeno From Inside to Outside and Back i predstaviti metodolgije rada i najznačajnije projekte koji su realizovani u okviru Fabrica centra tokom poslednjih godina.

Hyper Island (www.hyperisland.com), sa druge strane, će predstavljati Jon Barnes, član tima zadužen za strateška partnerstva. U svom predavanju From Hiearchies to #Hashtags osvrnuće se na prilike u kojima funkcionišu savremene organizacije i timovi, i kako krenuti u susret digitalnim i drugim izazovima pred kojima se nalazimo, kako bi razvili kvalitetnu, uspešnu i efikasnu organizacionu kulturu. Jon je posvećen “redizajniranju organizacija” i često govori na konferencijama, pored predavačkog angažmana na fakultetu HEC u Parizu. Trenutno priprema knjigu (democracy)2: what if the internet had been invented before democracy.

Hyper Island je jedna od vodećih inovativnih edukativnih organizacija – koja svoje centre ima u Stokholmu, Singapuru, Mančesteru, Sao Paolu i drugim gradovima – i nudi intenzivne kurseve i studijske programe koji se razvijaju kroz blisku saradnju sa kompanijama, a bave se temama kao što su dizajn iskustva, kreativa u digitalnim medijima, digitalni menadžment, data strategije, digitalni biznis, liderstvo u digitalnom dobu i mnoge druge.

Ovaj program je otvoren za zainteresovanu publiku, ali zbog veoma ograničenih kapaciteta i velikog broja delgata, neophodno je registrovati se putem linka – http://goo.gl/PYu0Py
najkasnije do utorka, 20. septembra u podne. Bitef teatar će moći da primi najviše 50 posetilaca koji se prijave na ovaj način, pa sama prijava ne garantuje prisustvo događaju. Svi prijavljeni će biti informisani o tome da li su obezbedili svoje prisustvo programu u sredu 21. Septembra u 19 h, a prvenstvo izbora imaće prvih 50 prijava.

Program Hyperisland meets Fabrica deo je međunarodne konferencije How Work Works, koju Nova Iskra organizuje u periodu 22-24. septembra, uz učešće oko 100 vodećih organizacija iz domena kreativnih industrija i kulture iz više od 20 evropskih zemalja. Konferencija se odvija u okviru projekta European Creative Hubs Network, koji je inicirao odsek za kreativnu ekonomiju British Council-a, a u kome Nova Iskra učestvuje zajedno sa partnerima iz Grčke, Španije, Nemačke, Belgije i Velike Britanije. Projekat finansijski podržava Evropska komisija, a konferenciju u Beogradu i Ministarstvo kulture i medija Republike Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!