today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

EXITxIQOS: Marketing iz ugla restricted industrije

Od prvog dana IQOS brend je poznat kao brend sa velikom misijom, nastao iz želje kompanije PMI da svim odraslim pušačima koji ne žele da ostave cigarete ponudi bolju opciju, i iz dana u dan pokazuje koliki značaj daje svakom pojedincu koji je doneo bolju odluku za sebe i napravio jedan korak napred ka budućnosti bez duvanskog dima.

Kao brend koji posluje u okviru restricted industrije, IQOS stalno traži nove načine da punoletne pušače edukuje o boljoj alternativi od nastavka pušenja, a da postojeće korisnike motiviše da ostanu na pravom putu i da se osete kao deo IQOS zajednice sa kojom dele iste vrednosti.

Bezdimni proizvodi kompanije Philip Morris International (PMI) namenjeni su isključivo odraslim pušačima koji bi inače nastavili da koriste cigarete, nikako nepušačima, bivšim pušačima ili maloletnim osobama. PMI je u potpunosti posvećen misiji da mladima duvanski i nikotinski proizvodi ne budu dostupni, podržava i zalaže se za sve zakone i inicijative koje imaju za cilj da ukažu na štetnost cigareta i smanje broj pušača. Verovali ili ne, interni propisi ove kompanije često su restriktivniji od zakona većine država koji se odnose na marketinške prakse u okviru restriktivnih industrija.

Sa druge strane, PMI čvrsto veruje da je smanjenje štetnosti od pušenja ključno, te da odrasli pušači koji iz različitih motiva ne žele da se odreknu duvana i nikotina zaslužuju da znaju da naučno dokazano bolje alternative postoje i to je cilj brenda IQOS.

U svakom slučaju, treba imati u vidu da IQOS nije bez rizika i da sadrži nikotin koji izaziva zavisnost.

Brend kome je korisnik na prvom mestu!
IQOS je brend kome izuzetno važno da svoje korisnike isprati na njihovom putu bolje odluke kroz različita nezaboravna iskustva i doživljaje. Tako je IQOS kroz ovogodišnji EXIT festival želeo da se sa korisnicima bliže poveže i pruži im priliku da uživaju u novim iskustvima u koje su utkane vrednosti IQOS brenda – pleasure, progress & belonging.

Da bi se osećali kao deo zajednice, IQOS je za svoje korisnike organizovao poseban pristup i EXIT priču proširio na pet tržišta u regionu. Zahvaljujući saradnji sa brendom IQOS, EXIT je u maju mesecu po prvi put krenuo na veliku „turneju“ i serijom nezaboravnih žurki zagrejao čitav region za muzički spektakl godine. Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija i Srbija osetile su ritam jednog od najznačajnijih muzičkih događaja u Evropi, a 25 najlojalnijih korisnika IQOS brend odveo je u Novi Sad, epicentar najboljeg provoda, gde su imali priliku da dožive EXIT iz prve ruke kroz jedinstveno festivalsko iskustvo, koje je podrazumevalo VIP tretman, boravak na poznatom Salašu 137, organizovano putovanje do i sa tvrđave tokom sva četiri dana festivala.

IQOS je na ovogodišnjem EXIT festivalu organizovao i secret party gde je kraljica „tropskog“ elektronskog zvuka Blond:Ish puštala muziku samo za najupornije IQOS korisnike koji su uspešno završili treasure hunt i uspeli da otključaju tajnu lokaciju u zidinama Petrovaradinske tvrđave.

Posetioci EXIT-a su ove godine na Petrovaradinskoj tvrđavi mogli da pronađu i IQOS Together.Forward stage, ujedno i prvi house music stage na festivalu ikada, gde su za dobru atmosferu tokom sva četiri festivalska dana bili zaduženi brojni regionalni izvođači koji su neretko bili deo i drugih IQOS događaja.

Da su partnerstva sa lokalnim umetnicima važan deo strategije brenda, IQOS je pokazao upečatljivim aktivacijama na festivalu. Oslikavanje WE Together murala inspirisanog vrednostima IQOS brenda, zajedno sa momcima iz Paint Kartel kolektiva, bila jedna od kreativnih aktivnosti koje su na tvrđavi mogli da iskuse korisnici IQOS-a. Ekskluzivna gošća brenda bila je i naša čuvena apsktraktna umetnica Svetlana Ninković, koja je tokom četiri festivalska dana od belih majica stvarala jedinstvena umetnička dela samo za IQOS korisnike. Osim što su sjajan festivalski komad odeće i vredna uspomena, majice koje je Svetlana oslikavala jarkim letnjim bojama bile su i ulaznica za EXITxIQOS tajnu žurku.

Još jedna „out of the box“ aktivacija brenda na tvrđavi bila je i dron aktivnost kroz koju su posetioci imali priliku da se upoznaju sa prednostima boljih alternativa pušenju cigareta koje su zasnovane na zagrevanju, a ne sagorevanju duvana.

A da je sinonim za brend koji ide u korak sa vremenom i teži da svojim korisnicima konstantno nudi nova iskustva, IQOS je dokazao i kroz lansiranje svoje prve NFT kolekcije, koja je realizovana u saradnji sa EXIT festivalom i jednim od najvećih elektronskih umetnika današnjice DJ Maceo Plexom.

Jedinstvenu seriju od 100 NFT tokena korisnici IQOS-a imali su priliku da osvoje kroz interaktivan konkurs. Pored ulaznica za EXIT festival, pristupa virtuelnim galerijama festivala i on stage experience-u na Dance Areni na jedno veče, korisnici će dobiti i pesmu u digitalnom izdanju, potpisanu ploču, ali i kartu za još jednu tajnu žurku gde će Maceo Plex puštati muziku samo za vlasnike ovog digitalnog tokena.

Kroz sve ove aktivnosti brend IQOS je prikazao šta u realnosti znači staviti korisnika na prvo mesto i da je IQOS zajednica mesto gde se menjaju navike, mesto dobrih promena i novih iskustava gde se stvaraju uspomene za ceo život.

Foto: Jelena Ivanović/Philip Morris International

*Promo tekst

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!