Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ekonomija ostajanja kod kuće – šta brendovi mogu da rade?

Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su najviše pogođene virusom COVID-19? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade?

Polaris, nova agencija I&F Grupe specijalizovana za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, predstavlja vam ključne zaključke i savete o tome kako brendovi i različite privredne kategorije mogu i treba da kratkoročno i dugoročno reaguju za vreme i posle COVID-19 pandemije.

Prezentaciju pogledajte OVDE.

Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije javite se na hello@polaris-see.com.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!