Dva metra distance!

Prekid vanrednog stanja i vraćanje u normalne tokove života otvorili su mnoga pitanja, a na bar njih nekoliko odgovor su dali Apatinska pivara i Jelen pivo. Novom TV reklamom su pokazali da brendovi, uz neraskidivu povezanost sa svojim fanovima, imaju veliku ulogu u specifičnim društvenim trenucima.

U spotu koji je publika za kratko vreme prihvatila propisana distanca od dva metra prikazana je kao rastojanje koje nas spaja jer u njega staje mnogo zajedničkih trenutaka, prošlih i budućih. O tome kako je nastao TVC Jelen pivo „Dva metra distance“, da li će marketinške aktivnosti sve više biti usmerene na društvenu odgovornost kompanija i čemu nas je naučio prethodni period, razgovarali smo sa Srdanom Golubovićem, rediteljem spota.

Apatinska pivara i Jelen pivo prepoznali su trenutak u društvu kada je važno pozvati na ličnu, ali i kolektivnu odgovornost po ukidanju vanrednog stanja. Koliki je izazov bio raditi u uslovima kratkih rokova i iskoristiti aktuelnost trenutka na pravi način?
Volim da učestvujem u projektima koji imaju društveni značaj. Smatram da je to jako važno. Drago mi je što je Apatinska pivara odlučila da radi takav projekat, u saradnji sa agencijom Luna TBWA. Sa agencijom LUNA TBWA imam izuzetnu saradnju i sa njima zaista volim da radim. Sjajno je da smo svi zajedno prepoznali važnost ove kampanje. A rokovi su često kratki, to nije ništa novo.

Da li ste u svojoj bogatoj karijeri imali slične primere društveno angažovanih kampanja?
Često sam to radio. Kampanju za bezbednost u saobraćaju, Fondaciju „Ne brže od života“, kampanju za Specijalnu olimpijadu, zaboravio sam sigurno još neke projekte. Uvek se odazivam na takve akcije, naravno, ukoliko sam u mogućnosti.

Kako ocenjujete trenutnu situaciju u pogledu komunikacije velikih kompanija kod nas? U kom pravcu mislite da će se dalje kretati marketinške aktivnosti?
Ne znam tačno. Imam utisak da će marketinške aktivnosti sve više biti interaktivne, usmerene na komunikaciju i dijalog sa ljudima, a najviše kroz društvene mreže i društvenu odgovornost kompanija.

Šta smo naučili iz ove krize? Šta je važno da brendovi ne izgube iz fokusa kada kreiraju kampanje za svoje potrošače?
Ne znam da li smo nešto naučili. Nisam siguran. Nadao sam se da ćemo da budemo više solidarni posle ovoga. Takođe, nadao sam se da će borba za ekologiju i opstanak planete da bude najvažnija tema. I ideja o socijalnoj jednakosti, koliko god je to moguće. To su neke vrednosti za koje bi trebalo da se borimo. Da li će tako da bude, plašim se na neće. Plašim se da će i dalje logika pohlepe kapitala da bude dominantna. Zbog toga me obraduju akcije kao ova, koje nas teraju da budemo društveno odgovorni i odgovorni jedni prema drugima.

Da li je kampanja Jelen pivo „Dva metra distance“ dala odgovor o suštini prijateljstva – da nije važno koliko smo fizički blizu jedni drugih, već da su iskustva i zajednički trenuci ono što čini bliskost i prijateljstvo?
Prijateljstvo je veliko bogatstvo. Danas je potcenjeno i dobro je da sa na tome insistira i da se potencira ta ideja. Snaga reklama je velika, one ne utiču samo na prodaju nekog proizvoda, već i zbog intenziteta emitovanja utiču na kreiranje društvenih trendova, vrednosti i tumačenja vremena. A bliskost i prijateljstvo su osnove socijalnog života, empatije, solidarnosti i ljudskosti.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari