today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društvena odgovornost je ulaganje u budućnost!

Društveno-odgovorno poslovanje predstavlja integralni deo strategije Eurobank Direktne i izuzetno je važan segment svih poslovnih aktivnosti. Banka u fokusu svojih društveno-odgovornih aktivnosti sprovodi projekte usmerene ka svim stejkholderima, klijentima, zaposlenima i partnerima, a posebnu pažnju posvećuje podršci najosetljivijim društvenim grupama i kontinuirano ulaže u zdravstvo, edukaciju, ekologiju, kulturu i jednakost. Do sada je u pomenute oblasti uloženo više od 4,8 miliona evra.

Uprkos tome što su veći deo 2020. i cela 2021. godina obeležene pandemijom virusa Covid19, što je donelo veliki broj izazova, Eurobank Direktna je značajno doprinela razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje. Projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ se veoma uspešno sprovodi pune četiri godine – a neometano se odvijao i u periodu pandemije. Banka je za četiri godine opremila 11 računarskih kabineta u devet gradova Srbije, a za to je izdvojeno više od 9,4 miliona dinara.

Služba korporativnih komunikacija strateški sprovodi projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ kao deo svoje korporativne filantropije, a projekat se od samog početka realizacije, od 2018. godine, sprovodi pod pokroviteljstvom i uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Angažovanje zaposlenih u projekat ogleda se na nekoliko načina: od inicijative kada je u pitanju predlaganje škola u kojima bi se  projekat realizovao, preko volontiranja, pa sve do održavanja stručnih predavanja đacima ekonomskih škola kojima se oprema donira. Projekat se finansira zahvaljujući klijentima Banke, jer svaki put kada oni koriste Mastercard kreditnu karticu „Eurobank Direktna Veliko srce“, Banka izdvaja određeni deo sredstava i usmerava ih ka srednjim školama širom Srbije.

Eurobank Direktna prepoznaje i značaj kulture na edukaciju i razvoj mladih ljudi. Sa ciljem da đacima omogući dostupnost kulturnih sadržaja i muzejskih postavki koje nisu uobičajene u njihovim gradovima, Banka je u ovaj projekat uvela određene novine. Od početka ove godine, projekat je obogaćen „Putujućim muzejem“ – prva donacija je realizovana u Ekonomsko-trgovinskoj školi u Boru, a srednjoškolci su bili u prilici da se upoznaju sa delom eksponata muzeja „Doma Jevrema Grujića“ i učenicima Srednje ekonomske škole u Loznici pružena je ista mogućnost.  Zahvaljujući predavanjima kustosa, učenici su bili u prilici da se upoznaju sa srpskom istorijom i kulturom, dok su im praktičan rad i radionice koje se sprovode u okviru „Putujućeg muzeja“ približile različite umetničke veštine. Dodatno, u saradnji sa izdavačkom kućom Laguna, osim što je učenicima obezbeđen popust u knjižarama širom Srbije, pružena im je i mogućnost da se  upoznaju i druže sa piscem Vanjom Bulićem, koji im je predstavio svoje knjige sa osvrtom na istorijske činjenice. Đaci su imali priliku da učestvuju u nagradnom kvizu i kroz interakciju osvoje potpisane primerke knjiga.

Eurobank Direktna transparentno komunicira svoje društveno-odgovorne aktivnosti, kako putem tradicionalnih kanala komunikacije, tako i kroz digitalne platforme. Pored zvanične internet prezentacije na koju redovno postavlja aktuelne vesti i informacije, vesti se objavljuju i putem zvaničnih naloga na društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIn. Takođe, zaposleni se informišu uz pomoć internih kanala komunikacije, a među njima se posebno izdvaja Euronews – interni časopis koji obuhvata najaktuelnije vesti na kvartalnom nivou. Ovogodišnje donacije u Boru i Loznici propraćene su objavama na društvenim mrežama tokom aprila i juna, a kao sredstvo komunikacije kombinovani su IG live formati, nagradne aktivacije, kao i story i post objave na Linkedinu, Facebook-u i Instagramu. Zabeleženo je 3.835 interakcija na objavama o školama u Loznici i Boru.  Ostvaren je ukupan doseg objava od preko pola miliona korisnika, a broj impresija  dostigao je 610.101.

U svakom gradu u kojem se projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ sprovede, lokalni mediji i sredstva oglašavanja na najbolji način izveštavaju o projektu, takođe. Konkretno, o donaciji Srednjoj ekonomskoj školi u Loznici izvestila su tri štampana medija, a bilo je i četiri televizijska priloga, dok je 12 internet portala objavilo vest. Prethodna, jubilarna, deseta donacija Ekonomsko-trgovinskoj školi u Boru ispraćena je od strane dva štampana medija, pet televizijskih priloga, kao i 25 web portala.

Tekst pripremila: Eurobank Direktna

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!