today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodeljene nagrade „Najbolje iz Srbije“

Ministar poljoprivrede Dušan Petrović, predsednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin i generalni direktor dnevnog ekonomskog lista „Privredni pregled“ Dušan Jugović uručiće u Privrednoj komori Srbije tradicionalne nagrade „Najbolje iz Srbije 2011“. Nagrada se dodeljuje osmi put za najbolje robne, uslužne, korporativne i lične brendove na tržištu Srbije, u 20 kategorija.
Dobitnici nagrada za iz sektora svakodnevne potrošnje su korporativni brend hrana , „Karneks“ – Vrbas, robni „eurokrem“ – Svislajon- Takovo“, korporativni brend pića – „Nektar“ Bačka Palanka, robni „jelen pivo“ Apatinska pivara, korporativni brend hemija „Maksima“- Lučani i robni „marisol“ -„Esensa“, Beograd.
Nagrađeni su i korporativni brendovi -odeće i obuće „Mona“ Beograd, poslovne usluge -Naučni institut za veterinarstvo „Novi Sad“, trgovina -DIS -Krnjevo, usluge – Specijalna bolnica za rehabilitaciju Ribarska Banja i za usluge (mala i srednja preduzeća) – Slobodna zona Pirot. Nagrada je pripala i robnim brendovima za proizvodna dobra „Nutiko koncentrati“ -Vranje i lokalnom „Nišvil džez festival“ Niš. Nagradu kao najbolji inostrani korporativni brend osvojio je „Merkator-S“ – Novi Sad. Ciljevi ove tradicionalne godišnje akcije usmereni su na promovisanje vrednosti domaće privrede i tržišnog načina poslovanja, jačanje imidža domaćih brendova i konkurencije, uz podršku inovativnosti i afirmaciju lokalnih brendova.
Akcijom se daje podrška i stranim investitorima i inostranim firmama, za ostvarene poslovne rezultate na našem tržištu. Pobednici će dobiti pravo da znak „Najbolje iz Srbije“, koriste na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima, kao znak kvaliteta i poverenja.

Izvor: Tanjug

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!