Ove nedelje u Svečanoj sali Skupštine Beograda dodeljena su priznanja Moj izbor za najbolje domaće proizvode i brendove po mišljenju potrošača.
Ovogodišnju akciju Moj izbor organizovalo je udruženje Moja Srbija uz podršku potpredsednice Vlade Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije, kao i Grada Beograda. Nagrade su ove godine dodeljene osmi put.
Titulu Najomiljeniji domaći proizvod poneo je Plazma keks kompanije Bambi, dok je zvanje Najomiljeniji proizvođač u Srbiji i ove godine ponela kompanija Nestle Adriatic S.
Nagrade Moj izbor dobili su: Zlatiborac, u kategoriji Meso i mesne prerađevine, Dijamant ulje u kategoriji Ulje, prilozi i prelivi, Moja Kravica u kategoriji Mleko i mlečni proizvodi, Začin C u kategoriji Supe, brašno i dodaci jelima, Zaječarsko pivo u kategoriji Pivo, Metalac posuđe u kategoriji Sve za kuću, Merix u kategoriji Kozmetika i sredstva za higijenu, Next sokovi u kategoriji Bezalkoholni napici, Legend u kategoriji Odeća, obuća i proizvodi od tekstila, Plazma keks u kategoriji Slatkiši, Pošta Srbije u kategoriji Transport, Maxi u kategoriji Trgovina, Dunav osiguranje u kategoriji Osiguravajuća društva, Blic u kategoriji Dnevne novine i Valjevsko pivo kao Pobednik internet glasanja.
Priznanje „Moj izbor“ je prepoznatljivo po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.
Ove godine, u konkurenciji za nagradu se našlo 780 domaćih proizvoda i brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirati u finale, gde ih je dočekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalnom krugu se našlo 140 brendova. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, metodom „lice u lice“, na uzorku od 1.910 potrošača.
Google+
Facebook Messenger
Viber
Skype
Google Gmail
Share
3