Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Digital Element: Srbi se humorom bore protiv inflacije

Iz dana u dan smo svedoci raznih poskupljenja u zemlji i regionu. O inflaciji se uveliko priča na ulici, u javnom prevozu, na poslu, među prijateljima. Svakodnevni rast cena nikoga ne ostavlja ravnodušnim, pa nije iznenađenje što su se portali i društvene mreže usijali od komentara. Digital Element je zanimalo šta se o stalnom rastu cena piše na digitalnim kanalima.

Od početka avgusta o poskupljenjima naše digitalne platforme su zabeležile 18,9K objava, a u prethodnih mesec dana čak 60,7K objava bilo je posvećeno rastu cena sa ukupnim engagement-om od 174,9K. Da su ljudi opterećeni poskupljenjima dokazuje i povećanje broja vesti u poslednjih 30 dana za čak 1.500 odsto u odnosu na prethodni mesec.

I dok su pojedini korisnici društvenih mreža zabrinuti i razmišljaju na koji način mogu da uštede, drugi po starom dobrom običaju humorom rešavaju probleme.

Tako smo na društvenim mrežama mogli da pročitamo razne zanimljive komentare: „Sve poskupelo, sreća pa je plata ostala ista da bar imamo neku stabilnost“, napisao je jedan tviteraš.

Drugi tviteraši su zabrinuti da li je i hrana u skupštinskom restoranu poskupela.

U poslednjih mesec dana o rastu cena se najviše pisalo na online portalima i na Twitter-u.

Korisnike društvenih mreža najviše brinu poskupljenja struje, gasa, goriva, registracije vozila i osnovnih životnih namirnica, a kako se povodom poskupljenja osećaju ljudi u Srbiji slikovito može da pokaže naša analiza sentimenta koja pokazuje da više od polovine ljudi oseća ljutnju (50.5%), a dominantna osećanja su i strah (20%) i tuga (16%).

Zanimljivo je da su u diskusiji na društvenim mrežama učestvovali gotovo podjednako i muškarci (50.1%) i žene (49.9%), a tema najviše intrigira mlade između 25-34 godine.

Naša Heat Map pokazuje da je inflacija pogodila kako Srbiju, tako i okolne zemlje, pa na slici ispod možemo videti kako region ,,gori“ od vesti i komentara.

Brojne reakcije na Twitter-u (1,4K) o ovoj temi izazvao je i komentar Biljane Stepanović, glavne urednice časopisa ,,Nova ekonomija“ i osnivača i generalnog direktora medijske kuće Business Info Group:
„Ovaj rat što je sad izbio, mora opet da izbija i u septembru, kad poskupi struja. A na zimu ako krenu restrikcije i veća poskupljenja mora neki širi, regionalni? Saberite se, aman radikali“

Goran Radosavljević, direktor Instituta FEFA i profesor na FEFA fakultetu, čestitao je poskupljenje struje svima koji slave uz kritiku na račun EPS-a. „Čestitam poskupljenje struje svima koji slave! Red je da i građani podele deo tereta nastalog lošim upravljanjem EPS-om.”

Autor: Sandra Tmušić, Digital Element

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!